{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.964 visninger | Oprettet:

Cykeltransport med Post Danmark!! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg skal til Australien i ca. 6 måneder og vil gerne have min cykel med. Post Danmark virker som det billigeste, men er der nogen der har nogle erfaringer med transport af cykler med posten?

Jeg vil jo helst ikke have, at den kommer til skade, så i må meget gerne poste erfaringer, advarsler eller anbefalinger til mig.

Mvh
Jesper P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykeltransport med Post Danmark!!
  • #1   23. apr 2009 Her må jeg smide med min erfaring.

Jeg er desværre selv inden for faget og ved hvordan det bliver behandlet. Ligegyldigt hvilket firma i sender med.

Hvis i vil vælge at sende jeres cykel. Så tænk jer om og pak den ind. MEGET GODT IND!.

Tab den fra 1 meters højde uden der sker noget så er i garderet.

Jeg ville nok faktisk ikke sende min med nogen som helst, ved godt det nok ikke kan undgåes. Men det er ikke folks egne pakker så de kan nogen gange hænde at få et kast :\.

Men der kommer mange cykler ind der er i kasser, og de er hele. Men der kommer altså også dem der ikke er. Så lidt en vurderings sag. Men send den for guds skyld forsikret smiley

• #2   23. apr 2009 Altså nej ikke som glas... Tag fat i det fragt selskab du vil bruge, og fortæl dem hvad du vil sende og det skal være forsikret smiley

• #3   23. apr 2009 Har set nogle cykeltasker hvor man skiller cyklen lidt ad og lægger det i. Ved ik hvor holdbare de er, men de ser okay solide ud, hvor der selvfølgelig er noget blødt .. noget? .. så cyklen ikke får risser..
    Efter lidt tid på google fandt jeg sådan en her: https://www.canyon.com/img/accessories/6817_img_product.jpg

• #4   23. apr 2009 Når jeg forhåbenligt skal til udlandet på et tidspunkt med min kommende MTB vil jeg ikke tage nogen chancer overhovedet.. Jeg ville helt klart investere i en kasse som den Bjørner linker til fra Canyon.. smiley

• #5   23. apr 2009 Her kan du se prisen også:
    https://www.canyon.com/_dk/accessories/articles.html?ac=Z03_03

Faldt lige over den her Radon-taske også:
    (link fjernet)

• #6   23. apr 2009 René, vi tar bilen istedet smiley

• #7   24. apr 2009 Jeg kan ikke huske merpris og lignende for transport som bagage. Men hvis du pakker den i en fornuftig kasse, Rene linker til et par stykker, så burde vægten være overkommelig, max et par kg oven i cykelvægten, og så ville jeg foretrække at tage den med som bagage. Så kan du evt. sende tøj og andet der ikke kan gå i stykker pga slag med posten.

Kommentér på:
Cykeltransport med Post Danmark!!

Annonce