{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Hvilken ramme ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg er fast besluttet på at jeg vil have mig en ny ramme, men den skal kunne klare større drops (op til 2 meter), og samtidig skal man kunne køre "normal XC" på den!

Det skal være en hardtail !!

PS: tror ikke at det bliver ved med at gå godt, med den gamle cube ramme ;O) - selvom den virkelig har vist sig værdig til alt jeg har udsat den for ..

Nogen bud ??? Og må gerne være brugt



Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken ramme ???
Kommentér på:
Hvilken ramme ???

Annonce