{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.288 visninger | Oprettet:

Peugeot Hoggar {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg har været inde hos Peugeot´s bilforhandler i Thisted for nylig og de her denne Peugeot Hoggar til at stå..
Jeg syns den er mega fed.
(link fjernet)
Ved i noget om om den er holdbar nok til lidt hård downhill? Jeg tænker altså mest på stellet fordi det er i alu.. støddæmperne er fra Rock Shox og med Doere XT gear.. så det er vel godt nok.. Den koster 10,000 kr. hvilket jeg syns er lidt med alle de fede ting der er på den..
mit spørgsmål er:
1. Kan den bruges til downhill? (altså ikke 7m høje drops men hurtig kærsel ned ad.)
2. Er den holdbar nok?
3. Er det for meget at give 10000kr for den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot Hoggar
  • #1   23. okt 2006 Jeg vil ikke have brugt...

• #2   23. okt 2006 Hvad er en god begynder downhill bike så?
    Skal være ny og omkring 10000kr.

• #3   23. okt 2006 Jeg har selv lige købt mig en ny cykel.. Og hvis du vil ha en Ondlig Downhill bike skal du over de 15k for at få en fra ny... De er dyre fandt jeg selv ud af... Du kan snakke med en forhandler og måske få lokket en fremvisning cykel frem som du kan købe nedsat... Jeg fik min Trek Remedy 6 for 15k... Og den koster 24-25 k fra ny... Men min har været til noget showoff, og aldrig bliver kørt...

Den kan godt bruges til downhill... Måske nok ik i den STORE ende men den kan godt tåle drops på en 4-5 meter...

• #4   23. okt 2006 okay.. men så meget vil jeg ikke bruge på en cykel fra starten.. så vil jeg hellere købe lidt nye dele til den..
    Jeg er heller ikke en der laver drops der er 5-6 meter høje.. jeg er mere til meget hurtig kørsel ned af en ujævn bakke.. Tror i ikke at den Peugeot er nok til mit brug?
    mine hop er højest 3-4 meter høje.. så det skal ikke være en proff. downhill´er...

• #5   23. okt 2006 Den Peugeot dér er slet ikke 10.000 værd. Der hvor du virkelig får noget for pengene, det er hvis du køber brugt. Det danske marked for downhill-cykler er helt fucked up for tiden. Priserne rasler ned. Du kan finde cykler der har kørt i et par måneder, som derefter bliver solgt til en trejdedel af prisen. Jeg har lige solgt min Banshee for 10.000 kr., hvilket er ok i forhold til markedet - men ikke i forhold til at den kostede 36.000 for 3 år siden.

Du når langt for 10.000!

• #6   23. okt 2006 Men hvor kan jeg købe dem brugt???

• #7   23. okt 2006 tjek køb og salg forummerne på www.dhmtbk.dk, www.krusty.dk og www.mtb.dk

Kommentér på:
Peugeot Hoggar

Annonce