{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.240 visninger | Oprettet:

For lille racercykel? {{forumTopicSubject}}

Hey cg..

Jeg har efter et par ture på min ellers dejlige trek racer, besluttet mig for at tjekke om størrelsen osv var i orden. For det første fandt jeg ud af, målt fra krank og til midten af øverste stang er min cykel kun 53/54 cm og ikke 56.5 som sælger fortalte mig.

Ligeledes siger bikebusters "stelguide" at med min højde på 187 og skridlængde på 86/87 cm, så bør jeg som MINIMUM have et stel som måler 58.6 cm?

Jeg kan altså konkludere at man cykel er en lille smule for lille til mig.. men har dette nogen betydning for skader osv? Syntes godt nok den føltes lidt lille, men kan godt køre på den. Bør jeg det, eller skal jeg skaffe en større racer? På forhånd tak..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For lille racercykel?
Kommentér på:
For lille racercykel?

Annonce