{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Levering fra CRC - status {{forumTopicSubject}}

Nu har det flere gange været oppe og vende, at CRC er blevet meget langsomme om at shippe varer...

Jeg bestilte søndag aften (sent, 22:00 mener jeg).
Mandag modtog jeg mail om at ordren var pakket.

Her til morgen har jeg pakket følgende ud:
Topeak Bikestand (FLOOD - -47% smiley )
Topeak minitool
Topeak wedge saddel taske
Time Atak pedaler
Crankbrothers minipumpe med pressure gauge

Bestilling -> levering = 3½ døgn.

Nu mangler jeg så lige at købe nogle sko, men det bliver hos Webike, skulle jo gerne prøve dem på for at finde størrelse smiley

Min dag er reddet - kan I andre have en heeerlig dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Levering fra CRC - status
  • #1   9. jul 2009 Ja da! For der er tour de france i fjerneren, så den skal nok blive god ;).

  • #2   9. jul 2009 Har os lige fået en pakke fra CRC idag, og det blev bestilt søndag, så jeg brokker mig heller ikke smiley

  • #3   9. jul 2009 Der er nogle der er heldige...

    jeg har bestilt mandag morgen, og ordren er endnu ikke pakket, den står bare til Processing.

    Det er den 3. ordre indenfor 3 uger fra dem som minimum er 2 dage forsinket.
    er ikke imponeret. Og deres "kundeservice" er jo heller ikke imponerende, det tager jo fleres dage at besvare mails.


  • #4   9. jul 2009
    Jeg har efterhånden bestilt en håndfuld ordrer fra CRC, alle gange med fin kundeservice og hurtig ekspedition, så jeg forstår ikke folks negative holdning til CRC.

    Senest ordrer jeg har bestilt var igår, hvor jeg bestilte to ordrer. Første ordre blev afgivet kl. 8:30 igår morges og blev ekspederet igår eftermiddags kl. 17:30 anden ordre blev smidt igår kl. 16:30 og blev ekspederet her til morgen.

    Ydermere henvendte jeg mig igår morges til kundeservice med en relativt teknisk forespørgsel, vedr. et stel jeg påtænkte at bestille. Jeg fik svar fra kundeservice 3½ time senere, med et yderst fyldestgørende svar.

    Som sidenote, er CRC en af verdens største online forhandlere af cykelgrej. Fra jeg bestilte den første, til jeg bestilte den anden ordre igår (8 timer), var der fløjet lidt over 1500 ordrer igennem deres system.


Kommentér på:
Levering fra CRC - status

Annonce