{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pronghorn
  • #1   15. jul 2009 Ja, Pronghorn skulle være noget af det bedste, det er jo også dansk det gør jo meget smiley

• #2   15. jul 2009 Spørg simon (S K), han er meget objektiv.

• #3   15. jul 2009 Hvis du kigger hardtail, så tror jeg fint du kan hoppe forbi Pronghorn, de har deres fokus på fullys, og derfor har de, hardtailwise, ikke noget ekstraordinert at byde på. Hvad er dine valgkriterier og hvor stort er dit budget?

• #4   15. jul 2009 Kig forbi her: (link fjernet) Den er vistnok på tilbud der (ikke den pris der står) Har selv kigget på den, men jeg fokuserer på landevejscykling og har ikke pengene, så jeg bliver ikke ejer af den, smiley :(. Det er vidst 08 modellen.

Tror du kan købe den til ca. 6000-7000 kr. med tora eller reba Sl forgaffel og Truvative firex kranksæt og evt. hjul, men er ikke sikker, så prøv at ringe og hør. Det kan ikke skade, medmindre du ikke bryder dig om farven. : / . . Du kan nok også købe den som komplet cykel til rigtig pris. smiley

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 178
    #5   15. jul 2009 Jamen jeg er ikke nødvendigvis ude efter noget ekstraordinært.

Det jeg er ude efter er en god solid hardtail i super finish og kvalitet.

Og så skal den være sort og med så få stafferinger som muligt. Og her må man jo sige at Pronghorn er et godt bud.

Og som Peter T skriver gør det jo heller ikke noget at det er dansk.

• #6   15. jul 2009 Pronghorn er godt nok, men som andreas siger de fukusere på fullyer. prøv og kig på rivette det er også dansk og af rigtig god kvalitet. skal selv have et fra dem på et tidpunkt smiley
    (link fjernet)

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    okt 2007

#7   15. jul 2009 Jamen folk får det jo til at lyde som om, at fordi Pronghorn laver flest fullys så kan de pr. definition ikke lave en hardtail.

Men sådan hænger det da vel ikke sammen?

• #8   15. jul 2009 Passer ikke deres hard tails er super!

• #9   16. jul 2009 ^ ... men der er mange hardtails på markedet der er bedre.

• #10   16. jul 2009 Hvis man alligevel har tænkt sig at bruge op til 10.000,- på et HT stel, hvorfor så ikke gå efter noget ekstraoridinært.
    Den her ramme rykker groft http://www.giant-bicycles.com/da-DK/bikes/mountain/2963/33887/

Koster vejl.ud. 9.999,- i danske butikker, og du kan helt sikkert få 10% rabat. Så koster den 9k.

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    okt 2007

#11   16. jul 2009 Jeg har også kigget på Giant.

Både på den ramme Andreas L linker til men også på de komplette XTC Advanced hardtails.

Af dem ville jeg nok foretrække Advanced 3 for udseendet.

Men den har tilsyneladende nogle andre rør.

Er der nogen der ved hvad forskellen er på Advanced Composite Technology og Advanced SL Composite Technology?

• #12   16. jul 2009 Brug af enten T800 eller T700 carbon. SL står for Super Light, så vidt jeg husker og SL bruger T800, som er lettere og stivere.

• #13   16. jul 2009 Det kommer an på dit komplette budget hvad du skal købe. XTC Advanced 3 er super fed (til 15k), især hvis man lige brugte yderligere 3-4-5k på at opgraderer den.

• #14   16. jul 2009 nej for Pronghorns carbon hardtail er endnu bedre i år en sidste år.
    Den er bygget i en speciel monoque-konstruktion der gør den endnu stivere og holder også vægten nede..
    cyklens vægt går ikke på kompromis med holdbarheden!
    Jeg kører selv deres hardtail fra sidste år men har da prøvet den fra i år og der kan tydeligt mærkes forskel!! smiley

Sandt Gør Pronghorn meget i fullyer da de jo skal have deres PR6 rammer ud på markedet så reklameringen af deres hardtail er jo selvfølgelig ikke nær så stor. Det er buisness smiley

Pronghorns hardtail koster jo rundt regnet 9000 kroner men det er lant fra spild af penge! Det kan jeg forsikre dig for smiley

Nu ved jeg jo ikke om du har en fully eller hardtail, men deres PR6-cykler kører som de siger som en "hardtail" opad og på det flade samtidigt med at affjedringen i stellet er fuldt aktiv når det er nødvendigt på tekniske steder (f.eks. en nedkørsel).
    Så ofre de 3 kroner mere og køb en fully! (:
    det gørt jeg også her næste gang! smiley

• #15   16. jul 2009 ^ Ja så er han sikkert super objektiv. Not.

Kommentér på:
Pronghorn

Annonce