{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.681 visninger | Oprettet:

Kim C
Kim C
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Forskelle på Cube modeller(nybegynder) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg er absolut nybegynder på mtb så bær over med min uvidenhed smiley

Jeg har kig på 3 forskellige cykler:
1: (link fjernet)
2: (link fjernet)
3: (link fjernet)

Mit spørgsmål er hvor stor forskel der er på ltd pro disc modellen og de andre to modeller for en nybegynder som mig? kan det betale sig at smide 4-5000 ekstra efter cyklen når man ikke er på højere niveau?
Cyklen skal bruges til træning 4-5 gange om ugen og med tiden amatør- motionsløb.

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskelle på Cube modeller(nybegynder)
  • #1   5. aug 2009 Jeg synes det er mange penge for en nybegynder, men det er jo helt om til dig selv.

Har selv lige købt en Cube Acid, med meget godt udstyr. Den gav jeg 5800 for hos Schaufuss cykelcenter.

• #2   5. aug 2009 (link fjernet)

Det er den jeg har. Kig evt. på billigecykler.dk. Han har rigtig mange cubemodeller til en go' pris.

• #3   5. aug 2009 (link fjernet)

Den er f.eks noget billigere :o)

• #4   5. aug 2009 (link fjernet)

(link fjernet)

• Kim C
    Kim C Tilmeldt:
    aug 2009

#5   5. aug 2009 Tak for de gode links smiley hmm har da vist fundet en dyr forhandler.. der er da ihvertfald et par tusinde at spare der!!

Jeg ved godt det er mange penge, men jeg ved jeg kommer til at bruge cyklen ret meget, så vil gerne have noget der kan holde til noget.

Hvor ofte er du ude på din?

• #6   5. aug 2009 Fik min LTD`Pro i fredags......og damn den er ganske fin smiley Supert legetøj smiley

• #7   5. aug 2009 Kim: Jeg her lige fået den så har været ude i marselisskoven en enkelt gang. Men søndag uge 34 skal den stå din mandsomssprøve med 100 km landevej. Så må vi se hvordan den klarer sig der.. :o)

• #8   5. aug 2009 jeg vil sige at du skulle nok begynde med en lidt billigere cykel, køb evt en brugt, og se om det er noget du vil køre på, så kan du jo altid skyde den af igen

• #9   5. aug 2009 Jeg starede også selv med en cykel til billige penge, efter 1 år havde jeg en cykel til 13.000 og året efter igen en til 30.000.

Så du kan lige så godt tage springet. Tjek evt www.canyon.com under Gran Canyon AL 9.0, cykel til kr. 13.799 og en kampvægt under 10 klo, så er du OK kørende i lang tid.

Hilsen Esben

• Kim C
    Kim C Tilmeldt:
    aug 2009

#10   5. aug 2009 Tak for jeres input smiley
    Har lige været ude og kigge på en cube reaction k18 og jeg må sige at jeg er ret solgt smiley damn den er lækker! så tror måske det bliver den..

• #11   5. aug 2009 Hvis du er sikker på at MTB er noget for dig, hvorfor så ende med at købe nyt igen om et par måneder?? Jeg har måske kørt 10 ture på MTB i alt og jeg er ved at samle en MTB til godt 13.000, hvis man er bidt af det bliver dårligt udstyr hurtigt en torn i øjet på køreglæden.. Har prøvet cykler fra 5000,- til 15.000,- og MTB bliver noget helt andet på en dyrere cykel.. Kan kun anbefale at punge ud, det er simpelthen pengene værd.. Om det så lige er en Reaction du skal have er op til dig selv, men jeg vil sige mindst 8-10.000,-

Kig evt. på modeller fra Giant og Canyon også, den Canyon Esben omtaler er vildt fed, men modellen mindre (7.0) burde være rigeligt smiley

Kommentér på:
Forskelle på Cube modeller(nybegynder)

Annonce