{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.681 visninger | Oprettet:

Kim C
Kim C
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Forskelle på Cube modeller(nybegynder) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg er absolut nybegynder på mtb så bær over med min uvidenhed smiley

Jeg har kig på 3 forskellige cykler:
1: (link fjernet)
2: (link fjernet)
3: (link fjernet)

Mit spørgsmål er hvor stor forskel der er på ltd pro disc modellen og de andre to modeller for en nybegynder som mig? kan det betale sig at smide 4-5000 ekstra efter cyklen når man ikke er på højere niveau?
Cyklen skal bruges til træning 4-5 gange om ugen og med tiden amatør- motionsløb.

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskelle på Cube modeller(nybegynder)
  • #1   5. aug 2009 Jeg synes det er mange penge for en nybegynder, men det er jo helt om til dig selv.

Har selv lige købt en Cube Acid, med meget godt udstyr. Den gav jeg 5800 for hos Schaufuss cykelcenter.

• #2   5. aug 2009 (link fjernet)

Det er den jeg har. Kig evt. på billigecykler.dk. Han har rigtig mange cubemodeller til en go' pris.

• #3   5. aug 2009 (link fjernet)

Den er f.eks noget billigere :o)

• #4   5. aug 2009 (link fjernet)

(link fjernet)

• Kim C
    Kim C Tilmeldt:
    aug 2009

#5   5. aug 2009 Tak for de gode links smiley hmm har da vist fundet en dyr forhandler.. der er da ihvertfald et par tusinde at spare der!!