{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

hvad kan man gøre? {{forumTopicSubject}}

hey her inde...
for ca 14dage siden købte jeg min trek 6300 mtb hos en cykel forhanler i køge og de forsikerede mig om at det var en 2009 model. og så købte jeg den så.

den har sorte bremse calibere og sorte gear skifte på styret..den jeg købte.

men så da gearene gik i stykker efter 1 uge kommer jeg ned i butikkn med cyklen. og ser så de har min model trek 6300 hvor den har hvid lakkerede calibere og hvide gear skiftere på styret. hvorfor har min ikke det ??
det var sådan set det jeg gerne ville have haft og men det fik jeg ikke... og de er ikke til og snakke med overhoved.

NOGET MAN KAN GØRE?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad kan man gøre?
  • #1   8. aug 2009 Er stellet og delene det samme (bortset fra farven)?
    Så kan du intet gøre...
    Omvendt kan man sige at du forlod butikken med de farver du ikke ville have, det skulle du ikke ha´ gjort. Kunne jo ha´ købt den et andet sted. Held og lykke ;o)


  • #2   8. aug 2009 ja delene er de samme..
    jamen jeg spurte om hvorfor delene ikke var hvide da jeg købte den og det sage de det kun var i usa man kunne få det. og på trek,s hjemme side er de hvide lakkerede caliberene og gear og ikke sorte. på nogen billeder.


  • #3   8. aug 2009 Kan godt se at det er ærgeligt...men du skulle ikke ha´ købt den der.
    Eks: Jeg skulle bruge et sæt Speedplay "Team green" Titanium pedaler, og importøren sagde at de ikke kunne skaffes til landet. Jeg VILLE ha´ dem og så jeg at man kunne få dem i USA, men kun få steder og ret dyrt + ventetid. Desperat spurgte jeg en god cykelhandlerven...24 timer efter havde han skaffet dem billigt og jeg havde dem i hånden ;o)


  • #4   8. aug 2009 Der kan altså godt være noget om det de siger. Trek er stort set udsolgt i Danmark (Europa?) i øjeblikket. Både mtb og racer. I de tilfælde hænder det, at Trek sender nogle amerikanske modeller til landet.

    Og må give Kenneth ret. Du har købt varen som beset. At du efterfølgende finder ud af, at den kunne have været leveret anderledes, er jo ikke forhandlerens problem.

    Hvis du køber en bil med et sæt fælge på, kan du jo ikke komme tilbage til forhandleren og sige du hellere vil have de fælge din nabo har fået på, bare fordi de er federe.


Kommentér på:
hvad kan man gøre?

Annonce