{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Demotiverende at oprette en cykel {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Jeg oplever at det er relativt svært at få en ny cykel/mc eller andet stemt ind på gallerierne ?
Eksempelvis har jeg beskrevet det udstyr der er monteret på min "nye" cykel. Men oplever den ikke kommer ind og enda med en kommentar at der er for lidt info ?
Jeg har svært ved at beskrive mere da der ikke står beskrevet mærket på eksempelvis sadlen.
Dækkene kender jeg ikke og min cykel står ikke på adressen !

Syntes der går for meget snobberi i den og jeg mister helt sikkert motivation for at benyttet galleriet.

Eller er det kun mig der oplever det sådan ?


Mvh

Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Demotiverende at oprette en cykel
  • #1   24. aug 2017 Jeg vil give dig ret i at det tager lang tid at få stemt en cykel ind. Brugertallet på CG er bare ikke hvad det har været.

    Men... Når det så er sagt. Du har i skrivende stund fået én afvisestemme og så kalder du det demotiverende? Så tør jeg slet ikke tænke på hvad der sker hvis du får to?
    Og ja, din tekst er mangelfuld. Beklager, men det er den altså. Så må du lige gå din cykel igennem inden du opretter den og få skrevet ned hvilke stumper du har på den. Og hvis navnet ikke lige står på, så må du igang med at researche lidt. Det er internettet iøvrigt fremragende til.


  • #2   24. aug 2017 Ikke så meget med den afviste stemme, mere i forhold til tiden og folks forventninger til st stemme cyklen ind. Tænker det er over vurderet i forhold til oplysninger, syntes da jeg har beskrevet hvad jeg har ?. Medmindre jeg skal beskrive hvilken bolte, olier på bremser osv?. Jeg er ikke en stor nørd på cykler og hvis jeg skal bruge flere timer/dage på at få en cykel stemt ind, prioritere jeg nok anderledes og undlader smiley
    Er der nogle retningslinier i forhold til uddybende tekster som der er med x - antal billeder ?
    For det er jo individuelt hvad vi syntes er vigtig info og hvad der er overflødig specs smiley


  • #3   24. aug 2017 Det er lige før du kan se hvilke dæk og hjul du har på bare ud fra dine billeder.
    Kenda dæk og DT swiss hjulsæt


  • #4   24. aug 2017 Har prøvet at tyde lidt på billederne, var ikke sikker på det med fælgen smiley

  • #5   25. aug 2017 Undskyld, men jeg forstår det ikke helt... Du får det til at lyde som om at det ikke er vigtigt for dig at få den stemt ind, hvis du skal bruge tid på at lave en oprettelse. Men samtidig, så vil du gerne oprette et indlæg og fortælle at det er demotiverende at folk ikke stemmer den ind?
    Det kan da godt være at du skal udfylde nogle ting som du mener er ligegyldige, men hvis det er hvad der skal til for at den bliver stemt ind, er det så ikke bare det man gør? Selvfølgelig skal du ikke sidde og skrive alle boltstørrelser op, men du har f.eks ikke nævnt at dit styrfittings er Cane Creek, selvom det står med store bogstaver. En simpel ting som at du havde set hvilke dæk, kunne være nok til at folk ikke afviste. Hvad med dine pedaler? Osv osv...
    Personligt har jeg oprettet cykler fordi jeg gerne vil vise dem frem og fortælle om dem. Og derfor har jeg taget tiden til at sætte mig ind i ,hvad jeg viser frem.

    Og igen, så tager det bare tid at få stemt noget som helst ind her på CG. Du skal ikke forvente at noget kommer ind samme dag. Kommer den ind på under en uge, har du været heldig. Men nu har du da fået gjort opmærksom på den via det her emne og det har da hjulpet lidt, kan jeg se.


  • #6   25. aug 2017 Dan: For mig er det ikke super vigtig at få min cykel stemt ind, Jeg gør det i det omfang jeg syntes det kan bidreager til galleriet, indefor de retningslinjer der er, feks. 5 billeder og info på cyklen. Det er jo individuelt hvad vi syntes der er vigtigt, og det er der hvor jeg tænker du syntes det er meget vigtigt at få mere info på min cykel end jeg selv gør, og det kommer nok an på engagement og nørderi med cykler. Hvor imod jeg ikke helt ligger så meget i nørderiet, men bliver mødt med nogle højere forventninger end jeg selv har og det får mig til at ikke vil ligge min cykel op, selvom jeg har udfyldt det jeg kan!. det er jo et galleri så for mig er billederne vigtigst. Så i bund og grund skulle man revurdere hvorfor aktiviteten på galleriet ikke er der så meget mere , hvis man bliver mødt med høje forventninger for at få sin cykel ind på et galleri, man bliver mødt med afvist pga. for lidt info. Der er for meget flue******** og negativitet forbundet med sådan en cykeloprettelse og når vi har facebook, instagram, snap osv. så bliver det simpelhen ikke det værd at skulle kæmpe med 100 folks individuelle forventninger til MIN cykel.
    Forstår ikke dit spørgsmål af MIN prioritering af tid ?, syntes det er negativt og ikke har relevans i forhold til at stemme min cykel ind?
    Jeg syntes da det er vigtig at komme med min erfaring og mit syn på situationen, det kunne måske endda være hvis folk ikke havde så store forventninger til brugerne at der ville komme mere aktivitet og nye medlemmer til?, måske kigge indad og tænke min passion og standard skal ikke skal afspejles i alle andre.
    Så vil jeg også kunne komme med et helves masse kritik punkter i forhold til billedeksponering - billedekomposition - Linjer i billedet - perspektiver - forgrund, mellemgrund og baggrund og der kan man jo sige det er et galleri så er det vel første prioritet.


  • #7   25. aug 2017 udover det så er mine håndtag, stem, fatbar og pedaler kina junk og no name!

  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #8   26. aug 2017 For mig er det ikke super vigtig at få min cykel stemt ind, Jeg gør det i det omfang jeg syntes det kan bidreager til galleriet, indefor de retningslinjer der er, feks. 5 billeder og info på cyklen. Det er jo individuelt hvad vi syntes der er vigtigt

    Ja, netop - dem der så måske afviser din cykel syntes så måske der skal være lidt mere kød på benet end du giver - havde jeg stemmeret havde jeg også afvist, pga manglende beskrivelse


  • #9   26. aug 2017 Ja, det går jeg vel udfra !

Kommentér på:
Demotiverende at oprette en cykel

Annonce