{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Anders N
Anders N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Bottecchia 109 mtb. {{forumTopicSubject}}

Jeg er komplet amatør og ved intet om cykler, men er på udkig efter en mtb til hverdagsbrug og enkelte ture på stier og lidt terræn i ny og næ.

Jeg har efterhånden læst en del debatter herinde og folk har det meget med at bare konsekvent skrive ''Det er noget billigt skrammel''
Please kom med noget konstruktivt kritik i stedet for, giv mig nogle for og imod denne her cykel
https://www.hellorider.dk/bottecchia-29-mtb-109-2017-herre

Vi er i den billige ende og jeg skal ikke ud og ofre 6000+ på en cykel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bottecchia 109 mtb.
  • #1   27. aug 2017 I mit tilfælde så har jeg et lille frivilligt cykelværksted, hvor jeg reparerer cykler hovedsaligt i den billige ende. Og jeg har tidligere arbejdet i flere forskellige cykelforretninger, så jeg vil mene at jeg har en god baggrund til at kommentere konstruktivt.
    Og jeg tror at rigtig mange der kommenterer herinde har lignende erfaringer i rygsækken, jeg kan i hvert fald relatere til største parten at kommentarene som helt reelle. Jeg syntes i hvert fald ikke at der er et problem at cykler bliver disset bare fordi de hedder noget bestemt.

Men til dit spørgsmål: