{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Øm i lænden? {{forumTopicSubject}}

De sidste par gange jeg har været ude og køre på min mtb, er jeg begyndt af blive øm/få ondt i venstre side af lænden. Det er kun i venstre side og jeg har aldrig oplevet det før. Jeg har gået cyklen efter om sadlen eller styret skulle have rykket sig, så jeg vrider i ryggen, men det hele er snorlige.

Det kommer efter 5-10km og føles lidt som en overbelastet muskel?

Nogle ideer til hvad det kan være?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øm i lænden?
Kommentér på:
Øm i lænden?

Annonce