{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Knæbeskyttere {{forumTopicSubject}}

Hej folkens jeg søger nogen med erfaringer med den type knæbeskytter i elastisk stof altså et rør man trækker på benet om de bliver hvor de skal i forhold til dem med to velcro lukninger
Jeg skal bruge dem til mit arbejde som tømrer og ha dem på under bukserne så tænker ikke det skal være nogle med en hård plastik skal
Håber nogen kan hjælpe da jeg er træt af dem der sidder i mine arbejdsbukser der glider for meget rundt
På forhånd tak vh Daniel


Kommentarer på:  Knæbeskyttere
  • #1   16. sep 2017 Til cykling bliver g-form hvor de skal.
    Hvorfor vil du bruge dem til tømrerarbejde?

    De er jo ikke lavet til at ligge på som dem du normalt sætter i bukserne.
    De er lavet til at tage fra ved fald og bliver hårde når de får et stød.

    Jeg tænker også at stoffet bliver strukket vel meget. Når du ligger på knene med røven i hælen, bliver dit ben lige over knæet jo noget større end ved normal cykling.


  • #2   16. sep 2017 Hej det havde jeg ikke tænkt på det med at de bliver hårde når de får stød
    Jeg søger bare en anden løsning end den jeg har jeg ligger tit i skæve vinkler på tag og og når man kravler rundt i en tag konstruktion og så bliver de knæbeskyttere med velcro jeg har prøvet heller ikke hvor de skal
    Men jeg må lede videre måske findes der nogen som ikke bliver hårde ved stød
    Mange tak for svar vh Daniel


  • #3   16. sep 2017 Handler det ikke bare om at få tilpasset dine arbejdsbukser så dem du har ikke glider rundt længere?
    Det burde kunne klares med nogle få nye syninger så knæbeskytteren ligger præcist hvor den er ønsket.
    Der ud over tror jeg at du i længden bliver rigtig træt af at gå 8 timer dagligt med en stram knæbeskytter på, jeg ved hvor meget jeg sveder på knæene bare ved at have de normale stoppet i knælommerne.


  • #4   16. sep 2017 Hej Henrik de knæpuder jeg har sidder godt nok fast i bukserne men bukserne sidder jo ikke stramt om benet de fleste arbejdsbukser er jo loose fit
    Jeg kan godt se hvad du mener med varmen men om sommer når jeg går i shorts har jeg nogle knæpuder med en velcro strop og en hård plastik skal de er os ret varme og sidder heller ik super godt fast
    men nu går vi jo den koldere tid i møde så ville jeg prøve noget nyt mit ene knæ er heller ikke glad for kulden om vinteren efter et knallert styrt for 20 år siden så tænkte det er godt og holde det varmt
    Jeg prøver nok og købe nogle håndbold knæbeskyttere de er ik så dyre det er nok den eneste måde og finde ud af om det virker for mig
    Vh Daniel


  • #5   16. sep 2017 Om sommeren skal du jo bare have 3/4 bukser med knæpuder i, i stedet for rigtige shorts. Det er klar at en knæpude med en hård skal ikke er sjov at have på med mindre du ligger lige på knæet.
    Ja bukserne sidder løst, men så er det heller ikke værre end som så. Det er ikke uden grund at arbejdsbukser er lavet i kraftigt, slidstærkt stof. Jeg tror ikke en mtb knæbeskytter monteret på en nylonbuks holder super længe på taget.

    Jeg er selv tømrer og har lavet meget tag.


  • #6   17. sep 2017 Hej Kenny jeg er måske en smule speciel men man ligner en tosse i 3/4 bukser 😜 Så jeg kører shorts eller bukser
    Jeg ville jo også ha dem på under bukserne at de er varme betyder mindre jeg søger bare noget nyt har været tømrer i 20 år og det er først de sidste par år det er begyndt og irritere mig hvis du er er godt tilfreds med dine er det kun fedt men nu var det jo ikke det jeg spurgte om smiley Har du prøvet hvad der sker hvis man ligger på dem der bliver hårde ved slag er de så bare for bløde ?
    Vh Daniel


  • Tristan0310 S
    Tristan0310 S Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   25. sep 2017 Nice!

    Tristan0310


  • #8   26. sep 2017 De knæbeskyttere der bliver hårde ved stød, bliver jo kun hårde ved stød. Ikke når man bare har dem på. Det er jo netop hele idéen med at de kan forme sig efter knæet, og så fordele slaget ud over hele knæet, hvis det får et slag.

    Personligt bruger jeg selv POC VPD Air, som er en slags skum der altid er relativ blød. De føles nok lidt ligesom almindelige knæbeskyttere til arbejde, bortset fra at de tages på ligesom en sok. Der er en velcrostop i toppen, men man behøver ikke at stramme den, da der er en silikonestribe som holder den fast på benet.
    Jeg syntes at de er væsentlig mere behagelige at cykle med, end jeg umiddelbart havde regnet med.


  • #9   27. sep 2017 Hej Kasper de lyder gode de poc dem vil jeg da overveje og prøve tak for tippet

Kommentér på:
Knæbeskyttere

Annonce