{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.695 visninger | Oprettet:

Rene K
Rene K
Tilmeldt:
26. jul 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 40

Indstilling af racercykel {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg ville egentlig ikke oprette et nyt emne som allerede findes, men hvis jeg stiller mit spørgsmål i et gammel emen kommer det åbenbart ikke frem på forsiden, og så ser folk dem ikke...

Jeg har brug for lidt vejledning til indstilling af min racercykel. Det skal lige siges at jeg er cykelmongol - dvs total nybegynder.

Jeg har købt en racer. Forhandleren har indstillet cykel mht højde af saddel og styr mv. Jeg føler selv at mine ben er ret bøjede når jeg cykler derudaf, og specielt når jeg prøver at sammenligne med andre ryttere. Jeg får ikke ømme ben af at cykle men benene kan godt syre lidt til.

Efter hvad jeg kan læse i denne tråd ( http://www.cykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=7562), så indstiller man saddelhøjden efter at ens ben skal være strakt når man har hælen på pedalen. Er der her taget højde for cykelsko med klamper? (eller hvad det nu hedder)

Hvis det er rigtigt så tror jeg at min saddel et par cm. højere op. Skal styret indstilles igen hvis man regulere saddelhøjden og hvordan?

Håber at I kan hjælpe.


Kommentarer på:  Indstilling af racercykel
Kommentér på:
Indstilling af racercykel

Annonce