{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Stjålet cykel, kontra ny cykel {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Da jeg er flyttet til Århus her i sommers, tænke jeg at jeg ville have en rigtig god cykel. Så jeg købte mig en Avenue Spirit med 18 gear. Dejlig cykel, har været rigtig glad for den. Man kom hurtigt rundt på den, og den klarede bakkerne i Århus by ret godt. smiley

Men så til min store skuffelse, blev den i sidste uge stjålet. Trods den var låst med 3 låse. Så nedern, for nu skal tage bussen rundt hele tiden.

Nå, men da jeg flyttede til Århus anede jeg ikke at jeg ville gå interesse for at køre i skov. Det er jo mega sjovt. smiley meeen, det var min avenue altså ikke liiige lavet til.. Så har lånt MTB hver gang.
Men intet er jo så skidt at det ikke er godt for noget smiley

Så har tænkt mig at jeg vil købe en MTB når nu jeg får mine forsikringspenge. smiley

Ved bare ikke lige hvad der er godt og hvad der er skidt, men har da været lidt rundt på nettet og kigge.
Det skal helst være en Trek for det er det min cykel pusher har, og vil gerne handle hos ham, da jeg tegnede en special forsikring hos ham da jeg købte min avenue, som jeg så mister hvis jeg handle anden steds.

Så jeg har kigget på trek MTB og forelsket mig i Elite modellerne. Men de er måske lige i den forkerte ende af hvad jeg vil ofre i første omgang.
Men har et lille kig på trek 8000, syntes også at den er meget sprød, men ved ikke om den er pengene værd, da jeg ikke ved så kæmpe meget og cykler generelt.

Så håber i gider at hjælpe mig lidt på vej.

Mange tak!

Mvh.
Kim Malgaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet cykel, kontra ny cykel
Kommentér på:
Stjålet cykel, kontra ny cykel

Annonce