{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.096 visninger | Oprettet:

Cykel rygsæk {{forumTopicSubject}}

Jeg savner en rygsæk der er noget bedre ventillation i, end en alm skoletaske...

Jeg skal bruge den til og fra arbejde, samt til at have sko og træningstøj til fitness i...

Den skal IKKE have drikkeblære... Og den må meget gerne have holder til hjelmen...

Hvad vil i foreslå?

Jeg var selv rundt i det meste af Aalborg og kigge i går... men fandt ikke rigtigt noget jeg synes der var smart...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel rygsæk
  • #1   9. okt 2009 Haglöfs zac er vil være lige noget for dig,, bedre udluftning i ryggen før man ikke,, en perfekt rygsæk som man ikke mærker man har på ryggen,, selvom den er godt proppet op med ting,,

  • #2   9. okt 2009 det skal helt klart være en Deuter Trans Alpine 30.. det en super lækker taske som har alt det du søger http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=18436

    jeg bruger den selv til og fra skole, den sidder rigtig godt på ryggen selvom den er godt proppet med ting.


  • #3   9. okt 2009 Har kigget på den her:

    http://www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=1064318

    Er det noget der duer?

    Kan man have et par sko størrelse 45 og lidt tøj i en taske på 18 liter?


  • #4   9. okt 2009 henrik hvis du vil have min ærlige mening så nej,, deuters airstrip system giver ikke særlig god luft på ryggen,, også den micheal linker til har prøvet (som jeg synes det er)

    og det andet nej 18 liter er ikke nok,, jeg har havde problemer med at få tøj og sko ned i deuters trans alpine 25, så købte Haglöfs zac i large 30 liter i stedet hvilket gav meget bedre plads til mine ting, har endda plads til et par bøger ved siden af,,,

    det er også fra min oplevelse med trans alpine 25 jeg opdage problemet med airstripsne hos deuter rygsækkene. skal det være deuter gå efter en serie med dette system:
    (link fjernet)

    men dette er blot min erfaring med to forskellige systemer,, hilsen mikkel


  • #5   9. okt 2009 synes bare Deuters er klart mest praktiske... og har det fedste design :S Fladt at jeg ikke lige kender nogen der har en med airstrip system som jeg kunne prøve i en uges tid smiley

    Den der Trans Alpine 30 er satme en lækker taske... men hjælper ik hvis ik den duer


  • #6   9. okt 2009 zac'en vil jeg mene er den praktiske indstillig ryg frem for deuters med fast,, det er eneste forskel på futura og zac serien groft set,, lidt forskel i hvordan de åbnes

  • #7   9. okt 2009 Kom ind i Dansk Cyklist Forbund - vi har en Deuter Cross air, den er suveræn. der er et strukket net ved ryggen så tasken ikke fysisk rammer ryggen. Det eneste problem er at der kun kan være 2L i den - men hvis det er nok er det klart den bedste.

  • #8   9. okt 2009 chr 2l,, så lidt tror jeg ikke engang et par sko fylder hehe,,

  • #9   9. okt 2009 jeg er ret sikker på at mine sko fylder mere end 2 liter smiley

  • #10   9. okt 2009 Deuter Superbike Har selv lige indvisteret i sådan for en mdr siden...18 liter der kan gøres større ca 4 liter størrer´/ Vandtæt overtræk/vindvenst/ udvend net lommer på siden der snint kan holde en 1 litters dunk. skjult netlomme til hjelmen. Sidder rigitgt godt på ryggen uden at blive for varm. Der er rigtigt mange smart detaler og vil da anbefale dig i hverfald lige at kigge på Deuter Superbike

  • #11   10. okt 2009 Jeg må ud og kigge på Deuters Superbike og Trans Alpine 30...

    Jeg vil gerne lige se dem inden for synes at en 30 liters er stor at køre med på job hvor jeg lige skal kunne putte en vindjakke og en madpakke i den smiley Så hvis mine sko og træningstøj kan være i superbiken bliver det nok den smiley


  • #12   10. okt 2009 ...

    dakine nomad kan anbefales, stor og rumlig taske, holder til full face og almindelig hjelm.


Kommentér på:
Cykel rygsæk

Annonce