{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.979 visninger | Oprettet:

shimano vendbar mtb pedal {{forumTopicSubject}}

Hej cg
jeg har tænkt på at købe et par vende pedaler fra shimano.
jeg har kigget på dem her:
(link fjernet)
er der nogen der har prøvet dem ?

jeg har haft dem her: (link fjernet)
men synes det var noget være skrammel.
så det er ikke noget jeg vil have igen.
kom gerne med andre links til vende pedaler, og kommentarer til dem jeg har tænkt mig at købe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shimano vendbar mtb pedal
  • #1   27. okt 2009 ...

    dem du linker til du har tænkt dig at købe,
    har næsten det samme princip som PD-M520 og ligende.
    mange mener PD-M520 er dårlig pedal, men har den selv og er tilfreds med den.
    men kan ikke rigtig sammenligne den med PD-A530.
    og kan hellere ikke udtale mig om den.


  • Martin T
    Martin T Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 36
    #2   28. okt 2009 Hej Daniel :o)

    Jeg har de pedaler som du linker til, og er meget glad for dem, da jeg har købt dem for at ”lære” at køre med klikpedaler men samtidigt kunne benytte en alm. Pedal når det bliver lidt for svært…… jeg har dog en anke imod dem…. det er at de har det med at vende sig så kliksiden vender op af hvis foden løftes under cykling, hvilket sker rigtigt mange gange når man er ude og cykle…….. Det er fordi vægtfordelingen er højest på den store trædeflade og derfor vipper automatisk ned.

    Det er naturligvis et problem man kan leve med det er lidt øv fordi man lige mister det gode tråd fordi man skal vende pedalen med foden eller at foden simpelthen glider af pedalen….. med risiko for løgmos til følge. ( har jeg dog ikke selv prøvet endnu :o)

    /Martin


  • #3   29. okt 2009 gustav: tak for info.
    martin: jeg har lært at køre med klik pedaler :P, men d jeg er faldet for de små stier og singe tracks, er det lidt svært med klik pedaler, så derfpr ville jeg have en vendbar pedal.
    jeg kender godt til problemet med at de vender sig, men det er bedre end at ende med en omgang løgmos som du selv skriver.


Kommentér på:
shimano vendbar mtb pedal

Annonce