{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Dropper Post valg? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg går med tanken om en dropper på min XC cykel, da det er lidt svært at undvære når man først har haft det.
Jeg har haft en rock shox reverb, det lort skal jeg ikke ha igen.
Går med tanken om en Race Face Turbine skulle være mit næste valg.
Er der nogen med dårlige erfarringer om den eller har et helt andet forslag?
Go aften derude!

Kommentarer på:  Dropper Post valg?
  • #1   25. jan Jeg nørdede brugeranmeldelser, og IKKE magasinanmeldelser, på bl.a. Race Face Turbine dropperen, da jeg stod og skulle skifte Reverb'en ud.
    Synes simpelthen, at der var alt for mange brugere, som havde underlige problemer med Turbine dropperen, som ikke virkede som alm. service-problemer. Det magtede jeg ikke.
    Mit krav til den nye dropper var, at jeg selv kunne servicere den, og at den brugte lavere psi end fx Reverb. Fox Transfer blev også valgt fra med det samme, da den er gasfyldt.
    Jeg endte op med schweiske Yep Uptimizer 2.0 HC, og den har fungeret perfekt siden day one - og den blir ikke skånet med mine ca. 100kg.
    Yep'en koster, men til gengæld virker den altid.

• #2   25. jan Modtaget! Tak for dit svar

• #3   25. jan Kan også kun tilslutte mig at den YEP er fantastisk. Og remoten er genial, selvom den ved første øjekast virker mærkelig.

• #4   25. jan @Lalle

Jeg har faktisk lige bestilt ReMote fra Wolf Tooth for at sammenligne den "normale" remote kontra joysticket fra Yep. Så må jeg se, om det blir en dreng eller en pige

• #5   1. feb Thomson Elite, har jeg på min xc ged. Den virker super lækker og rigtigt godt bygget, Intet slør overhovet: https://www.bikethomson.com/shop/

• #6   4. feb Jeg har en Brand-X Ascend XL på min Orange. Er virkelig imponeret af, hvor let den kører ned og der er godt smæk på op igen. Fungerer mindst lige så godt som min Reverb, der koster det dobbelte.

Der er en 1x / under bar remote med og kvaliteten er lidt so-so.. Den fungerer fint, men er lidt slasket - jeg havde en Wolf Tooth Re-Mote i forvejen, så den bruger jeg - den er fantastisk.

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #7   26. apr Er der nogen som kender til steder på sjælland hvor de sælger den yep dropper post? Synes kun at kunne finde et par steder i jylland som sælger den og er i tvivl om størrelse så tør ikke bestille den der eller over nettet.

• #8   26. apr Hvad er du i tvivl om mht størrelse?
    Måske jeg kan guide dig

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #9   26. apr Har lige sendt dig en pb

• #10   26. apr Har svaret

Kommentér på:
Dropper Post valg?