3.219 visninger
|
Oprettet:
forsikring på cykl uden kvittering?? {{forumTopicSubject}}
hvad gør man vis man har købt en cykel uden kvittering? fx fra en loppemarked eller hos en privat?
jeg har nemlig købt en på et loppemarked og er ved at købe en hos en privatperson, og han siger den ikke er stjålet og jeg har fået et billed af stel nummeret osv
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 73 Svar: 385
Jeg har netop fået udbetalt penge for min Mtb jeg fik stjålet. Jeg havde købt den brugt. Jeg havde "bare" lavet en købskontrakt med sælger med navn, adresse og stelnummer. Jeg fik en kammerat hos ordensmagten til at tjekke den, så jeg var 100% sikker den ikke var stjålet. Jeg sendte mit låsebevis og købskontrakten ind til forsikringen. Dette blev godkendt, og jeg har idag fået penge for cyklen.
Rigtig rart med en god service når man har været uheldig!
Har dog lidt på fornemmeren at der kan være forskel på forsikringsselskaberne - så jeg er enig med Simon, tag en snak med dit forsikringsselskab!
God vind
Peter
jun 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Cykler: 2 Emner: 148 Svar: 474
jeg har fået sælger det at udfylde et skema skal politiet og forsikringerne har udgivet og så tjekker han self hos politiet at den ikke er stjølet osv. det er en han har fået hos kommunen da kommunerne blev lagt sammen til stor kommunerne, og han arbejder også der og han har forklart mig at vis han ville snyde mig med den cykel så ville han blive fyret lige på stedet da han er kommunalansat.
det er en nihola low (ladcykel) jeg skal købe af ham
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 1 Emner: 52 Svar: 290
forsikring på cykl uden kvittering??