{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.718 visninger | Oprettet:

Comfort saddel {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have ny saddel og leder efter en der kan afhjælpe gener i lysken....

Kan ikke helt greje hvilke ting jeg skal gå efter? Skal den være narrow eller wide, blød eller hård....

Har kigget på wtb volt sadlerne...

Jeg har en ide om at den skal være blød? Jeg er ishockey typen rent kropsligt.

Der er umiddelbart ikke noget budget og om den koster 300 eller 700 gør ikke så meget....

Jeg har været i en cykel butik men udvalget var ikke specielt bredt desværre. En saddel er vel mindst ligeså vigtig som en hjelm, både med hensyn til brug men også til at afprøve. Det er bare lidt nemmere at prøve hjelme end sadler og hurtigere at danne sig et indtryk med hensyn til pasform osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Terrasse og indkørsel rensning. 2.500 kr.
  • Små murer opgaver på 3 yder murer. “Huller” der skal “lappes” 1.500 kr.
  • AEG fejlkode E11 1.200 kr.
  • Klip hængelås op 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Nænsomt samling af højttalere 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Comfort saddel
  • #1   31. jan 2018 Hvis budgettet ikke har begrænsninger skulle du få lavet et bikefit. Der går de også sadlen igennem. Sadlens bredde, længde og fastheden har meget og sige i forhold til ryggen. Tror det hedder cykelfreak fra tv midt-vest lavede en udsendelse om det.

• #2   31. jan 2018 Jeg har tjek på det meste på en cykel med instilling osv. Er det ikke det en bike fit går ud på?

Fik et på et tidspunkt da jeg købte en cykel de sagde ikke noget jeg ikke vidste i forvejen....

• #4   31. jan 2018 Cool

Jeg skulle hilse og spørge fra min røv hvor blød den er og hvor højt lag det bløde er?

• #6   31. jan 2018 Kom igen ts hvilken finger?

• #7   23. feb 2018 Det blev til en wtb volt saddel 150 mm bred. Det er en noget anderledes saddel (ikke specielt blød) men indtil videre på to "korte" ture så har jeg ikke de samme lyske smerter og det må siges at være vildt hvis wtb sadlen er grunden.....en 3-4 timers tur skal være 👍 eller 👎....

Kommentér på:
Comfort saddel

Annonce