{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

christian N
christian N
Tilmeldt:
21. feb 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Nybegynder MTB Budget 4000-5000kr {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ny til MTB, og søger en cykel der kan køre i skov, og en smule hop. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal kigge efter, jeg har et budget på 4-5000kr

Jeg er 194cm og vejer godt 85kg, hvis det er relevant.

Cyklen må gerne være brugt, hvis det er det der skal til for at få en ordentlig cykel til de penge jeg har lige pt.

Glæder mig til at høre svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder MTB Budget 4000-5000kr
  • #1   21. feb 2018 Jeg vil helt klart anbefale er se efter noget brugt til det budget.

  • christian N
    christian N Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. feb 2018 Jeg ved bare ikke rigtigt hvad jeg skal kigge efter. Jeg har ikke rigtigt forstand på det smiley

  • #3   21. feb 2018 spar lidt mere op. Og meld dig til på div facebook brugt sider. cykelgalleri er rimelig dødt. Men godt som forum hvis du har spørgsmål.

  • #4   27. feb 2018 en helt ny mtb til 4000 - 5000 kr. som kan holde til det du skriver kan du ikke få..
    jeg har selv prøvet det og jeg sled tingene op efter 500 km ca. og skiftede hjul et par gange pga de blev skæve m.m.

    køb brugt
    måske få en MTB ven til at guide dig lidt på det brugte marked.


  • #5   28. feb 2018 Jeg har en brugt MTB som jeg er ved at sætte i stand. Den er købt i Design Cykler og er 2 år gammel. Når jeg har været cyklen igennem, så virker alt 100%. Det er en MTB af mærket Rock Machine Manhattan 70. En rigtig fin mountainbike.

  • #6   3. mar 2018 Kig evt på cube.
    Der ligger en butik i Flensborg som forhandler dem, og du spare cirka 3tusinde på alle modellerne kontra at købe ved en dansk forhandler.



Kommentér på:
Nybegynder MTB Budget 4000-5000kr

Annonce