{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Hjælp mine håndled.. {{forumTopicSubject}}

Har kig på nye greb, da mine håndled bliver ved med at drille.. Jeg får en stor smerte når jeg bøjer håndleddene i yderpositionerne, jeg gik ved fysioterapeut i 4 måneder med laserbehandling og det hjalp delvist, men det gik helt væk, da jeg havde juleferie fra arbejde, og hverken cyklede eller arbejdede (er mekaniker, og mistænker også lidt det) men nu prøver jeg det her først.

Nuvel, jeg har altid kørt med Esi grips, både chunky og normal. Problemet er opstået på den cykel jeg har nu, og det har ikke været der på nogle af de andre cykler jeg før har haft.

Jeg har et Race Face Turbine, 31.8 x 760 mm, 0.5" rise styr på. (måske et styrproblem?)

Jeg har haft cyklen i et år. Men jeg har først nu, haft den ved en cykelhandler og fået den indstillet. (Har cyklet to gange siden det)

Har kig på ergonomiske greb fra Ergon. hhv. Ergon GA1, GA2 og GA3. Hvad har folk haft bedst erfaring med?

Det skal lige siges, håndledssmerten kommer ikke når jeg cykler, men i dagene efter. Dog kan jeg godt få små "smæld" i hænderne, under en lang ujævn nedkørsel..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mine håndled..
  • #2   8. mar 2018 Både på trædecykel og MC forsøger jeg, at have så lidt vægt som overhovedet muligt hvilende på styret - altså at ryggen skal bære en og at man ikke hviler hele overkroppen på styret. For så gør det ondt. Det er ikke sikkert, at det hjælper dig, men det er da i hvert fald en ting man kan have opmærksomhed på.

Kommentér på:
Hjælp mine håndled..

Annonce