{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.758 visninger | Oprettet:

Køb af Mountainbike {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have mig en cykel der kan bruges til at køre på, og hvis jeg har lyst så tage en tur i skoven eller på markvejen, så jeg tænker at tanken om en mtb ikke er helt tosset.
Min tanke er som sagt at jeg gerne vil have en ordenligt cykel der skal kunne bruges i alle former for terræn herhjemme.

Jeg har kigget og er blevet lun på en Scott Aspect 930 med tilbehør til for 7kg+.
Er det total overkill i forhold til at jeg er nybegynder indenfor cykelsporten eller er det et godt valg i forhold til kvalitet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Mountainbike
  • #1   24. mar 2018 Den vejer da en del mere end 7 kg?? smiley
    Tænker heller ikke at vægten er det du skal fokusere mest på til dit behov smiley


  • #2   24. mar 2018 Der menes at 7kg er det samme som 7000 danske kroner, det er ikke vægten, kald det “slang” smiley

  • #3   24. mar 2018 Nej, det har intet med "slang" at gøre... Det er simpelthen bare forkert brug af enheder!
    kg betyder kilogram altså 1000 gram - altså er kg en vægtenhed og har intet med danske kroner at gøre smiley

    Det du skal skrive hvis du vil droppe nullerne i tusinde er 7k eller 7 kilo (hvilket betyder 7000, men altså heller ikke direkte refererer til danske kroner) - en udbredt misforståelse især blandt unge der ikke sætter sig ind i noget længere er at kilo = kg (men kg = kilogram) smiley
    Den korrekte forkortelse for det du prøver at skrive er 7kkr (hvilket betyder 7000 kroner).