{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ny begynder. hvilken MTB
  • #1   29. dec 2009 hvor får jeg sådan en cykel???


  • #2   29. dec 2009 Lir, dele og cykel kan også købes på CRC, der køber jeg meget.
    http://www.chainreactioncycles.com/


  • Ludvig T
    Ludvig T Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #3   29. dec 2009 og selve cyklen kan købes over alt på nettet eller hos din lokale cykel pusher

  • #4   29. dec 2009 det er altså ret svært at rådgive "nybegyndere", når man ikke rigtig ved, hvor meget i vil gøre ud af det??

    men til at starte med, kan man jo altid gå ud og købe noget brugt, der får som regl mest for pengene, og så kan man derefter se hvor meget man gider investere i det..


  • #5   30. dec 2009 det er altid svært som begynder man vil gerne have noget der bare spiller men vis man ikke kan lide det er det også surt at have brugt formange penge på det jeg er selv lige startet købte en giant terrago 1 til 5000 til at starte med for at prøve det ( HUSK det kan også købes for billigt så man ikke for nogen glæde ud af det ) og jeg er blevet lidt bit af det så nu har jeg købt en scott scale 30 2009 model på tilbud til 11000 og det er virkelig et kæmpe skridt i den rigtige retning der kan man virkelig mærke forskellen på kvalliteten

    husk også lige at gemme nogle penge til tøj sko pedaler hansker og for alt i verden køb en hjælm


  • #6   30. dec 2009 mit budget er max 15000. og der ville jeg evt gerne have mit udstyr med ind under. men hvis jeg finder den rigtige bike så må udstyret komme ved siden af. da jeg gerne vil have en ordentlig bike. kan det svare sig at bygge selv?? og hvad skal jeg evt gå efter og få på.

    har jo aldrig kørt MTB kun lidt race for en 5 års tid siden. så er helt på bar bund.

    den skal bruges i skoven og måske lidt til noget hårdere kørsel.

    ville grene ind i en klub. bor 20 km nord fra ålborg.


  • #7   30. dec 2009 MIn lokale forhandlere anbefalede mig at finde noget, der som minimum havde komponenter af samme kvalitet som den gamle trek 6300(2009 model). Som det også blev nævnt kan man også købe for billigt.

    Prøv evt at kigge på Canyons hjemmeside. Der skulle man få meget for pengene.
    www.canyon.com


Kommentér på:
hjælp ny begynder. hvilken MTB

Annonce