{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.090 visninger | Oprettet:

Giant tcr advanced ramme, Men HVOR?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg leder lidt efter en Giant tcr advanced ramme her på nettet. men kan ikke rigtig finde den nogle steder. Har fundet den her i holstebro ved Olympia cykler til 12000 men vil jo lige se om jeg ikke kan finde den billigere på nettet. Nogle der er faldet over et sted???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giant tcr advanced ramme, Men HVOR??
  • #1   6. jan 2010 Her : http://lmgtfy.com/?q=Giant+tcr+advanced+ramme+i+dk+
    Var det så svært?


  • #2   6. jan 2010 Jeg er helt sikker på at du kan snakke med Jan fra Olympia ang. prisen har har LIGE fået Giant hjem... Jeg køber næsten alt ved ham han er super... Måske kan jeg hjælpe dig Hvilken klub er du i???

  • #3   6. jan 2010 Ja ved ikke om det var svært. men syntes nu ikke der er nogle af de link der er rammer. Er sgu ikke svært at finde cyklen men det er KUN rammen jeg skal have. men TAK FOR HJÆLPEN.

    C.S:

    Jeg cykler i Mejrupcykelclub. Begyndte der ude sidste år ellers har jeg bare selv kørt lidt rundt omkring på vejene. Da jeg er til flytter til byen er det jo begrænset hvad man kender af folk jo men kommer nok hen af vejen. Kunne godt ske jeg skulle snakke med ham om prisen. Ved bare ikke hvordan han er at handle med jo.


  • #4   6. jan 2010 Jesper det finder vi skam nok du af;O) Mener at han gir 15% på Majrup;O) Du bor da max tæt på mig jeg bor i Holstebro måske skulle vi tag en tur;O) Jeg cykler i holstebro cykelmotion.. Super klub;O)

  • #5   6. jan 2010 Bor ikke i Mejrup. Men cykler derude sammen med en fra mit gamle arbejde. Jeg bor inde i holostebro på noget der hedder Holbergsvej. Okay jamen så er den jo næsten nede på 10000 det er vel heller ikke så slemt for stellet endda

Kommentér på:
Giant tcr advanced ramme, Men HVOR??

Annonce