{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.925 visninger | Oprettet:

Nutrition - Gode råd, smag og kvalitet {{forumTopicSubject}}

Så alle CG'ere.. nu skal vi til det igen.

DEN STORE NUTRITIONTID!

Den situation jeg er i ligenu, er at jeg skal til at bestille mine lagre for det næste halve år hjem.. og i den sammenhæng ville jeg lige høre om i havde fundet noget super godt, som både smager godt og virker forrygende!

De ting i anbefaler (eller har hørt skulle være godt), vil jeg meget gerne høre om smagen og niveauet på (altså om det holder 10 minutter eller en time det boost man gerne skulle få ud af det)

Og til sidst, vil jeg gerne spørge om der er stor forskel på at købe de dyre (powerbar, maxim), de "mellem" (SiS, Isotar) eller man kan nøjes med de billige (High5 osv.)

For prisen har også en betydning selvfølgelig!

Det korte af det lange: Jeg beder jer komme med råd til hvad det bedste Value for money nutrition er lige pt.

Jeg skal bruge:

Energy Gel
Energy Bar
Protein Pulver
Energi pulver til at blande i vandet.

Håber jeg har givet jer lyst til at svare ;).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nutrition - Gode råd, smag og kvalitet
  • #1   8. jan 2010 High 5 Tropical energi pulver til vand

• #2   8. jan 2010 Thanks Zeeberg. Havde overvejet at købe den store tønde med det, da jeg har haft den i små portionspakker.. har du prøvet andet?

Andre er stadig velkomne til at foreslå :D.

• #3   8. jan 2010 bodylab.dk har du kigget der? Det er kvalitet.. Brugte med kakao, da den ikke var så syntetisk som banan og jordbær og andre chokolade produkter.. Prøvede også neutral.. Kunne drikkes og smagte henad mælk, men kunne til tider blive for vammelt

• #4   8. jan 2010 nej har jeg ikke martin, men har jeg ligenu... tak for link :b.

• #5   8. jan 2010 www.getbig.dk
    www.sublimsport.dk

- Der kan du finde alt hvad hjertet begære i protein, kreatin o.l. produkter :).

• #6   8. jan 2010 super takker meget for links..

nogen der har personlige farvoritter og som kan sige noget om smagen? (den er altså meget vigtig!) ;).

• #7   8. jan 2010 Organic Food er en MEGA GOD mad/energi bar smager .. det er mest til hvis man kan lig den sunde smag i en energi bar.. der er ikke chokolade overtræk men man kan få flere forskelige varianter..

http://www.alun.dk/shop/organic-food-bar.html# er et link. jeg synes det er den bedste energi bar på market...

• #8   8. jan 2010 noget af det protein fra sublimsport er IKKE whey protein.. vilket er en dårligere kvalitet.. bodylab sælger deres egne produkter som kun er med whey protein

• #9   8. jan 2010 Skal lige siges bodylab ikke er helt rene produkter, man skal ikke tro på alt hvad man læser. Ligesom man skal holde sig fra protein fabrikken.
    Organic food bars skullestadig værenoget af det sundeste og reneste altså ren kvali, om man kan lide dem er så en anden snak.
    ellers er der workoutshop der har udsalg lige pt, med rigtig gode besparelser(bare ikke alt de har vist i deres webshop)
    Og protein pulver valget er svært da hver mærke har sin karakteristiske træk i smagen, men indeholder stort set den samme.
    Da jeg selv har trænet en hel del år med pauser grundet skader, og har prøvet stort set de fleste mærker hælder jeg nok mest til de nye nutramino whey. Dejlig tyndt og ikke for kraftigt i smagen, skal det være smag med power ville jeg hoppe på dymatize(deres smooth banana er klart den bedst smagende pulver jeg har smagt ever)

Så hvilke smag vil du have, og skal der være knald på smagen?

• #10   8. jan 2010 well.. jeg kan kun stå inde for bodylab..

i det mindste bruger de whey protein og har kontroller som er godkendt af fødevare styrelsen.. desuden kan jeg takke 1 år forbrug af deres produkter, samt seriøs træning og kost, for mit mål jeg nåede i starten af sidste år.

• #11   8. jan 2010 Har du labtest fra deres protein?
    At det virker for dig kan jeg ikke udtale mig om, men du skal ikke tro på hvad du læser. Kender et par bbér som har fået fortaget labtest af forskelleligt protein, og bodylab lever ikke helt op til kvali.

Du behøver ikke forsvare dit statement, men på dette punkt har jeg en del viden både teori og praktisk gennem en del år.

• #12   8. jan 2010 Vil da gerne se labtest hvis du har.. Så ved jeg hvad der spiller til en anden gang

• #13   8. jan 2010 Diskutioner der fører til bedre produkter er velkomne ;).

Mange tak for link Jonas, ser spændende ud.. helt klart med i overvejelserne!! har du en farvorit blandt dem :D?

indtil videre ser min bestillings seddel fra crc sådan ud:

en bøtte SiS CLA kapsler (vitamin, magnesium, kalk osv. - ekstremt fedtforbrændende... har et mål om en fedtprocent under 5%)

en pakke SiS Hedstart Hangover poser (skulle få en klar til at træne efter en måske lidt våd aften!) Kan kaktuspiller eller andet bedre anbefales?

High5 Zero kapsler, som opløses i vand og frigiver energi (evt. NUUN)

en kasse PowerBar Performance Ride Bars: Den bedste langdistance bar jeg til dato har smagt! den frigiver langsom energi, og indeholder også protein.. virkelig en god bar! (Hvis i skulle få lyst til at købe den, så vælg Caramel Peanut!)

Og Zeeberg's råd: en bøtte High5 Energy Source, med tropical smag (et produkt jeg har haft før, og som jeg synes er god value for money!)

det er den forløbige, skal nok også bestillle fra andre sider med alle de links der er væltet ind (takker stadig :D!)

ser det nogenlunde fornuftigt ud? ting der skal af? ting der er must haves?

• #14   8. jan 2010 jeg har selv den store tønde, jeg har også prøvet med citrus smag fordi jeg troede at tropical vil blive for sød om sommeren men den smagte godt selvom den blev lunken

• #15   8. jan 2010 ja, har prøvet begge.. er mest til tropical ;).

nu vi snakker organic food bar, så er der jo mange forskellige..
    der er den originale, så er der en de kalder raw organic food bar og så er der en de kalder ONE..

altså de to sidstenævnte, er der lidt mindre portioner i, men koster også væsenligt mere og varianterne lyder mere appetitvækkende.. men forskellen er?can somebody tell me :p?

• #16   8. jan 2010 Hvis du skal have organic er du nok nød til at købe et par styk og selv vælge, de har en meget mærkelig smag og tror det er meget individuelt hvad man kan lide.
    Jeg er lidt ligeglad når det kommer til bars, de skal bare ned så bruger deres RAW serie

Så lige der var en der linkede til getbig.dk, hold dig langt væk fra skidtet du er bedre tjent med en liter cacao eller mælk.

• #17   9. jan 2010 hmm...
    Organic food Active Greens Choc synes jeg at smager bedst.. af dem jeg har smagt smiley
    Har også smagt den med choko og kokus og den er også god smiley

• #18   9. jan 2010 okay så, så regner jeg med at smide nogen Organic Bars (deres RAW serie) på.. for det er dem der for mig lyder til at være de bedste smagsvarianter ;).

mange tak for input!

christian, nu har jeg aldrig bestilt derinde fra.. hvad er der galt med deres produkter? ja, kakaomælk kan man fisme køre langt på :D.

nogen kommentarer til den foreløbige liste?

• #19   9. jan 2010 Nu har jeg ikke alle mulige fancy udregninger og skidt og kanel.

Men i den forgangne sæson stod den ligesom zeeberg på high5 tropical, nåede ikke at blive træt af den og den virkede ganske udemærket synes jeg.

Kørte Maxim bars/gel.. Barene er ok, gelen sys jeg ikk var det bedste.

• #20   9. jan 2010 Protein er bare så dårlig kvali at jeg ikke engang villekunne give det til dyr.
    Jeg er ikke det eneste der har fundet spor af mærkelige ting, sorte korn, flager mm

• #21   10. jan 2010 okay, lyder godt simon ;). den står ihvertfald på min liste..
    - jeg tror ikke det bliver maxim bars i denne omgang, prøver de der organic som ser rigtig spændende ud! tak for det alligevel :D.

ja det lyder sgu ikke så godt christian.. jeg bruger SiS Fast build protein med kakaosmag ligenu, som er det første proteinpulver jeg nogensinde har prøvet.. virker fint, men kunne godt tænke mig at prøve proteinpulver med jordbær!

• #22   10. jan 2010 Ja de lyder også rigtig gode de bars.. Vi får se. smiley

• #23   10. jan 2010 skal nok ligge et review om hvordan jeg finder dem, smag og ydeevne :D.

• #24   22. feb 2010 Så er det ligefør jeg er ved at bestille..

Nogen der vil ha' chancen for at få indfyldelse ;)?

Kommentér på:
Nutrition - Gode råd, smag og kvalitet

Annonce