25. aug 2008 Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.495
Nutrition - Gode råd, smag og kvalitet {{forumTopicSubject}}
Så alle CG'ere.. nu skal vi til det igen.
DEN STORE NUTRITIONTID!
Den situation jeg er i ligenu, er at jeg skal til at bestille mine lagre for det næste halve år hjem.. og i den sammenhæng ville jeg lige høre om i havde fundet noget super godt, som både smager godt og virker forrygende!
De ting i anbefaler (eller har hørt skulle være godt), vil jeg meget gerne høre om smagen og niveauet på (altså om det holder 10 minutter eller en time det boost man gerne skulle få ud af det)
Og til sidst, vil jeg gerne spørge om der er stor forskel på at købe de dyre (powerbar, maxim), de "mellem" (SiS, Isotar) eller man kan nøjes med de billige (High5 osv.)
For prisen har også en betydning selvfølgelig!
Det korte af det lange: Jeg beder jer komme med råd til hvad det bedste Value for money nutrition er lige pt.
Jeg skal bruge:
Energy Gel
Energy Bar
Protein Pulver
Energi pulver til at blande i vandet.
Håber jeg har givet jer lyst til at svare ;).
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Emner: 57 Svar: 456
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.495
Andre er stadig velkomne til at foreslå :D.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 17 Svar: 310
aug 2008
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 4 Emner: 33 Svar: 371
www.sublimsport.dk
- Der kan du finde alt hvad hjertet begære i protein, kreatin o.l. produkter :).
aug 2008
nogen der har personlige farvoritter og som kan sige noget om smagen? (den er altså meget vigtig!) ;).
jun 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 3 Emner: 15 Svar: 136
http://www.alun.dk/shop/organic-food-bar.html# er et link. jeg synes det er den bedste energi bar på market...
apr 2009
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Cykler: 2 Emner: 7 Svar: 77
Organic food bars skullestadig værenoget af det sundeste og reneste altså ren kvali, om man kan lide dem er så en anden snak.
ellers er der workoutshop der har udsalg lige pt, med rigtig gode besparelser(bare ikke alt de har vist i deres webshop)
Og protein pulver valget er svært da hver mærke har sin karakteristiske træk i smagen, men indeholder stort set den samme.
Da jeg selv har trænet en hel del år med pauser grundet skader, og har prøvet stort set de fleste mærker hælder jeg nok mest til de nye nutramino whey. Dejlig tyndt og ikke for kraftigt i smagen, skal det være smag med power ville jeg hoppe på dymatize(deres smooth banana er klart den bedst smagende pulver jeg har smagt ever)
Så hvilke smag vil du have, og skal der være knald på smagen?
apr 2009
i det mindste bruger de whey protein og har kontroller som er godkendt af fødevare styrelsen.. desuden kan jeg takke 1 år forbrug af deres produkter, samt seriøs træning og kost, for mit mål jeg nåede i starten af sidste år.
jul 2006
At det virker for dig kan jeg ikke udtale mig om, men du skal ikke tro på hvad du læser. Kender et par bbér som har fået fortaget labtest af forskelleligt protein, og bodylab lever ikke helt op til kvali.
Du behøver ikke forsvare dit statement, men på dette punkt har jeg en del viden både teori og praktisk gennem en del år.
apr 2009
aug 2008
Mange tak for link Jonas, ser spændende ud.. helt klart med i overvejelserne!! har du en farvorit blandt dem :D?
indtil videre ser min bestillings seddel fra crc sådan ud:
en bøtte SiS CLA kapsler (vitamin, magnesium, kalk osv. - ekstremt fedtforbrændende... har et mål om en fedtprocent under 5%)
en pakke SiS Hedstart Hangover poser (skulle få en klar til at træne efter en måske lidt våd aften!) Kan kaktuspiller eller andet bedre anbefales?
High5 Zero kapsler, som opløses i vand og frigiver energi (evt. NUUN)
en kasse PowerBar Performance Ride Bars: Den bedste langdistance bar jeg til dato har smagt! den frigiver langsom energi, og indeholder også protein.. virkelig en god bar! (Hvis i skulle få lyst til at købe den, så vælg Caramel Peanut!)
Og Zeeberg's råd: en bøtte High5 Energy Source, med tropical smag (et produkt jeg har haft før, og som jeg synes er god value for money!)
det er den forløbige, skal nok også bestillle fra andre sider med alle de links der er væltet ind (takker stadig :D!)
ser det nogenlunde fornuftigt ud? ting der skal af? ting der er must haves?
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Emner: 57 Svar: 456
aug 2008
nu vi snakker organic food bar, så er der jo mange forskellige..
der er den originale, så er der en de kalder raw organic food bar og så er der en de kalder ONE..
altså de to sidstenævnte, er der lidt mindre portioner i, men koster også væsenligt mere og varianterne lyder mere appetitvækkende.. men forskellen er?can somebody tell me :p?
jul 2006
Jeg er lidt ligeglad når det kommer til bars, de skal bare ned så bruger deres RAW serie
Så lige der var en der linkede til getbig.dk, hold dig langt væk fra skidtet du er bedre tjent med en liter cacao eller mælk.
jun 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 3 Emner: 15 Svar: 136
Organic food Active Greens Choc synes jeg at smager bedst.. af dem jeg har smagt
Har også smagt den med choko og kokus og den er også god
aug 2008
mange tak for input!
christian, nu har jeg aldrig bestilt derinde fra.. hvad er der galt med deres produkter? ja, kakaomælk kan man fisme køre langt på :D.
nogen kommentarer til den foreløbige liste?
mar 2009
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 5 Svar: 14
Men i den forgangne sæson stod den ligesom zeeberg på high5 tropical, nåede ikke at blive træt af den og den virkede ganske udemærket synes jeg.
Kørte Maxim bars/gel.. Barene er ok, gelen sys jeg ikk var det bedste.
jul 2006
Jeg er ikke det eneste der har fundet spor af mærkelige ting, sorte korn, flager mm
aug 2008
- jeg tror ikke det bliver maxim bars i denne omgang, prøver de der organic som ser rigtig spændende ud! tak for det alligevel :D.
ja det lyder sgu ikke så godt christian.. jeg bruger SiS Fast build protein med kakaosmag ligenu, som er det første proteinpulver jeg nogensinde har prøvet.. virker fint, men kunne godt tænke mig at prøve proteinpulver med jordbær!
mar 2009
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 5 Svar: 14
aug 2008
aug 2008
Nogen der vil ha' chancen for at få indfyldelse ;)?
Nutrition - Gode råd, smag og kvalitet