{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Hvad er det :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge cykelentusiaster.

Her en cykel kammerat som har en cykel til at stå som jeg efter at have prøvet den har forelsket mig lidt i (retro er jo in). Som altid når jeg investere i cykler vil jeg gerne vide lidt mere om modellen men jeg kan ikke rigtig finde så meget info på den andet end "cykel-klubben". Han har købt den på Auktion men vil ikke fortælle hvor meget han har givet, og jeg skal nu komme med et bud ! Så er der nogle der kan hjælpe med :
1) hvem er "cykelklubben" det virker til det er en cykel de har sat sammen, eller ?
2) hvad er en fornuftig pris ?, må desværre indrømme at den er i rigtig fin stand.

Dele som jeg har identificeret på cyklen :
Easton Elan alu ramme.
Komplet Shimano 600 tricolor garniture.
Mavic fælge på Shimano nav
Ritchey saddel med broderi
3TTT frempind og styr

Takker for al den hjælp jeg kan få / Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det :)
  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #1   24. apr 2018 cykelklubben var en forretningskæde i 1990 erne, der selv importerede deres cykler (bla. Bianchi) ved at springe importørleddet over kunne de sælge deres cykler til fornuftige priser. samme foretningskoncept som Hifiklubben.
    det er rimelig god cykel med velfungerende og slidstærkt udstyr, en fair pris er omkring kr. 2000
    hvis skiftergreb virker (det er tvivlsomt om 25 år gamle Shimano skiftergreb kører ok, smørefedtet bliver stift) dæk, kæde, kassette og kabler er i orden, kan den koste kr. 2500.
    hvis alle de nævnte dele skal skiftes er kr. 1500 mere rimeligt


  • #2   24. apr 2018 Fantastisk, mange tak for hjælpen Jørn smiley

  • #3   26. apr 2018 Hvis skiftegrebene ikke skifter ordentligt er det, kan det ofte ordnes med lidt rengøring og ny olie.

Kommentér på:
Hvad er det :)

Annonce