9.790 visninger
|
Oprettet:
Cykelophæng..... hvad vil i vælge ? {{forumTopicSubject}}
Hej står og skal købe en ophæng til nogle af mine cykler
pga. Af pladsmangel har jeg havde tænkt mig et ophæng som jeg kunne burger til rep. evt med hejse system og et par stykker til bare at hænge cyklerne op i så de ikke tager så meget plads på gulvet…. men er virkelig på bar bund og syndes jeg har tjækket nettet ud men uden det store held.
Hvad vil I anbefale ??
ps. det skal være loftophæng
Gode råd og links modtages tak :o)
Mvh. Martin
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 34 Cykler: 2 Emner: 29 Svar: 107
http://www.cykelgear.dk/tilbehor/ophaeng/cykel-lift
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 89 Svar: 346
Et par cykelkroge i en kæde eller snor i loftet er ganske fint... Jeg har ikke haft behov for andet i 20 år... så har man heller ik alt muligt fancy lort stående som ikke virker meget bedre alligevel
jun 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Cykler: 1 Emner: 177 Svar: 1.016
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Cykler: 5 Emner: 9 Svar: 57
Den lift frederik a. L henviser til er et godt bud til billige penge,selv bruger jeg et trykluft drevet hejs,men det er dyrt.
mar 2009
Vi hænger gladeligt cyklen bag på bilen, eller tager den på ryggen og løber op af en skrænt fordi den ikke kunne klatre længere op selv...
Men tage den stille og roligt og hænge den op i to kroge i loftet? Nej det er satme alt alt for hårdt da...
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Cykler: 5 Emner: 9 Svar: 57
Og lad mig lige tilføje at det bestemt ikke er alle der triller rundt på en 6.8kgs Bianchi racer,men mere sandsynligt en damelåge på mellem 17 og 20+ kg.
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 4 Emner: 33 Svar: 371
Hvor kan man få et vægophæng? Så cyklen kan komme op på væggen i vinterperioden?
mar 2009
Men os andre der tager cykel 2... måske 3 gange om dagen... Der synes jeg godt nok det er NOGET overvurderet.... Personligt bliver min cykel slæbt på 2 sal hver eneste dag... Og den vejer 12kg...
Havelågen på 30kg skal jo nok heller ikke op og hænge i krogene hver dag for service... så er den satme af ringe kvalitet i hvert fald
feb 2006
Følger: 24 Følgere: 22 Cykler: 17 Emner: 69 Svar: 706
I kan evt se den i auktion i mit album http://www.cykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3227
Cykelophæng..... hvad vil i vælge ?