{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.790 visninger | Oprettet:

Martin T
Martin T
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 36

Cykelophæng..... hvad vil i vælge ? {{forumTopicSubject}}

Hej står og skal købe en ophæng til nogle af mine cykler

pga. Af pladsmangel har jeg havde tænkt mig et ophæng som jeg kunne burger til rep. evt med hejse system og et par stykker til bare at hænge cyklerne op i så de ikke tager så meget plads på gulvet…. men er virkelig på bar bund og syndes jeg har tjækket nettet ud men uden det store held.
Hvad vil I anbefale ??
ps. det skal være loftophæng
Gode råd og links modtages tak :o)
Mvh. Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykelophæng..... hvad vil i vælge ?
  • #3   7. feb 2010 Jeg har sådan en cykel lift du kan få til 100 kr. Den er aldrig brugt eller taget ud af kassen.
    http://www.cykelgear.dk/tilbehor/ophaeng/cykel-lift

• #4   7. feb 2010 lift!!!??? Til en sølle cykel?? Jeg er målløs smiley

Et par cykelkroge i en kæde eller snor i loftet er ganske fint... Jeg har ikke haft behov for andet i 20 år... så har man heller ik alt muligt fancy lort stående som ikke virker meget bedre alligevel

• #5   7. feb 2010 cykelhandlerne har lifte. Det mindsker også rygsmerter...

• #6   9. feb 2010 Når man som cykelmekaniker skal have 10-30 cykler i krogene hver dag er et lift system uundværligt og det gavner også folk hjemme da man slipper for de tunge (usunde) løft.

Den lift frederik a. L henviser til er et godt bud til billige penge,selv bruger jeg et trykluft drevet hejs,men det er dyrt.

• #7   10. feb 2010 Jeg er målløs... Vi kæmper for at få cyklen ned i vægt... Mosler rundt i skovene, bakkerne, engene og hvad vi har, for fuld knald!!! Det er nok ikke så skide ergonomisk hele tiden..
    Vi hænger gladeligt cyklen bag på bilen, eller tager den på ryggen og løber op af en skrænt fordi den ikke kunne klatre længere op selv...

Men tage den stille og roligt og hænge den op i to kroge i loftet? Nej det er satme alt alt for hårdt da...

• #8   11. feb 2010 Det er jo ikke kun kortsigtet man skal tænke for mange skader viser sig først senere i livet når det er for sent at rette op på det,men hvis det e noget man roder med privat i skuret i baghaven er det sikkert ikke ofte nok til at man får skader,men når det er hver dag og mange gange skal man bestemt ikke undervurdere alvoren.

Og lad mig lige tilføje at det bestemt ikke er alle der triller rundt på en 6.8kgs Bianchi racer,men mere sandsynligt en damelåge på mellem 17 og 20+ kg.

• #9   11. feb 2010 Hijacker lige :).

Hvor kan man få et vægophæng? Så cyklen kan komme op på væggen i vinterperioden? smiley

• #10   11. feb 2010 Jeg forstår BESTEMT også at cykelsmedene skal have de perfekte grejer.... De kan ikke lave så mange løft på en dag...

Men os andre der tager cykel 2... måske 3 gange om dagen... Der synes jeg godt nok det er NOGET overvurderet.... Personligt bliver min cykel slæbt på 2 sal hver eneste dag... Og den vejer 12kg...

Havelågen på 30kg skal jo nok heller ikke op og hænge i krogene hver dag for service... så er den satme af ringe kvalitet i hvert fald smiley

• #11   11. feb 2010 Jeg har den fra cykelgear som bare spændes ud mellem gulv og loft og kan flyttes som man vil.

I kan evt se den i auktion i mit album http://www.cykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3227

Kommentér på:
Cykelophæng..... hvad vil i vælge ?

Annonce