{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.738 visninger | Oprettet:

tuning af lad cykel {{forumTopicSubject}}

tuning af lad cykel

Jeg har en cargokid ladcykel og den er for langsom smiley er der nogen der ved hvodan man kan sætte hastigheden op. Den slå fra på 20, 3 kilometer og slå først til når den når ned 16 kilometer og så tager ligeså langtid for den at starte op igen

Glæder mig og øre fra jer smiley

der ligger en video på youtube link :

https://www.youtube.com/watch?v=PAKgDdcUeTs


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tuning af lad cykel
  • #1   22. jun 2018 Brug dine ben...

  • #2   22. jun 2018 Niclas L: Det var da en latterlig kommentar at komme med. Du kender ikke manden situation. Det eneste man kan udlede af din kommentar er at du mener at elcykler er noget fanden har skabt i vrede.
    Men når man nu har en el-ladcykel har man sandsynligvis behov for at flytte større mængder over en rimelig afstand og man ønsker at gøre det på en behagelig måde. Manden kan være udfordret kropsmæssigt der gør at man ikke kan træde en så stor og tung cykel selv, ingen kørekort osv osv osv.

    Har man ikke noget konstruktivt at bidrage med i sådan en situation synes jeg virkelig ikke det er værd at spilde nogens tid med sådan et flabet svar.

    Til trådstarter beklager jeg at jeg ikke kan hjælpe med dit problem. Prøv evt at nærstudere alle ting på cyklen der har noget med motoren at gøre og se hvad du kan finde af navne og numre osv og smid herind, så kan det være en google søgning kan bringe dig nærmere noget der giver mening. De fleste har jo en styreboks der kan omgåes, skiftes eller programmeres


  • #3   23. jun 2018 Tuning udover det den er lavet til er ikke lovligt - el-hjælp kan reguleres

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=313&v=hGKPUF_HFrs


  • #4   24. jun 2018 evt sæt større batteri ind. det giver mere kraft
    ellers en ny motor på
    altså hvis dette er lovligt


  • #5   7. jul 2018 Jeg har haft den gamle model fra am ladcykler med det tykke batteri, købte den brugt med defekt sensor (ved krank/pedal), Efter jeg renset sensoren virket den igen og hjælpemotoren slog først fra ved 34 km/t i højeste gear smiley det var dog ikke behageligt da cyklen er meget ustabil når man kommer op på 25-30 km/t👎 Jeg vil meget hellere cykle på min nihola uden motor selv på de lidt længere ture.

Kommentér på:
tuning af lad cykel

Annonce