{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.974 visninger | Oprettet:

Undgåelse af cykeltyveri {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg står nu og overvejer at købe en lækker racer cykel, men da jeg af erfaring med mine venner ved at der er ekstremt mange der får deres cykler stjålet ville jeg høre om der var andre metoder i kunne anbefale udover en stor kædelås?.

Er GRPS til cykelen en god løsning eller bare en nem forhindring der let vil blive opdaget af tyven på en racercykel?.

http://www.getmore.dk/k%C3%B8b-garmin-gps-modtager-til-montering-p%C3%A5-cykel-billig/monteringspakke-til-gps/010-10725-00_15121004_p.html

Mvh.

Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undgåelse af cykeltyveri
  • #1   27. apr 2010 Tror ikke det er meget mere end et beslag du får for 152kr med fragt.

• #2   27. apr 2010 min erfaring er hvis de vil ha den tager de den
    så kan du prøve at sikre dig alt hva du gider

• #3   27. apr 2010 Parker den inde i stuen. Så er der ingen der render med den.

Du kan ikke rigtig gemme en gps tracker nogen steder på en racercykel, og i mine øjne er det heller ikke en holdbar løsning da du jo ikke har en strømforsyning på din cykel. Derfor er du 100% afhængig af batteriet i trackeren, og det holder typisk 2 - 3 dage på de modeller jeg har rodet med.

• #4   27. apr 2010 Nu skal jeg ikke være særlig smart, men det kunne jo være perfekt, hvis man kunne lime GPS modtageren, enten i krankboxen eller i selve saddelpinden, så den lå skjult i rammen smiley

• #5   27. apr 2010 det du har fundet frem der er et beslag til en Garmin Egde cykelcomputer med GPS.

• #6   27. apr 2010 MTB F

Det ville sådan set være smart nok, problemet er bare størrelsen. De trackere man kan få idag er på størrelse med en pakke smøger, så det er ikke noget man bare lige gemmer væk på en cykel.

• #7   27. apr 2010 De holder ikke strøm særligt længe - og til hvilken nytte er det så?
    Køb en god forsikring til den - det er det eneste der dur.

• #8   27. apr 2010 MTB F

det er jo ikke en god ide at sætte den i saddelpinden, når den skal have batterier hvordan ville du så få den op???

• #9   27. apr 2010 Den mindste tracker der er til at købe på det danske marked fylder omkring en pakke smøger som rasmus skriver

Derudover koster de fra ca 1000 kroner

• #11   28. apr 2010 Nu stiller man jo generelt ikke cyklen et sted hvor den kan stjæles ?

• #13   28. apr 2010 Jeg har købt det der hedder et 'gulvanker' som normalt bruges til at låse sin motorcykel fast til et betongulv med... Så bolter du lige ankeret fast i et betongulv, og så en god kædelås igennem ankeret og cyklen. Så skal have en overordenlig god vinkelsliber for at rende med den!

• Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #14   18. mar 2011 Hej Med jer. Ønsker man at sikre sin cykel så man til enhvertid ved hvor man kan find den, er produktet lige kommet ud på det danske marked.

En GPS enhed gem i en cykellygte. set på www.seirjagt.dk til 1395.

smiley Brian

Håber der er nogen som kan bruget det til noget

Kommentér på:
Undgåelse af cykeltyveri

Annonce