{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

kan jeg få et lille tip. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil have mig en scott scale 35. har fundet en fra 09 så godt som ny, men ved bare ikke om man skulle vente til senere hvor man snart vil kunne få 2010 modellen til samme pris. hvad vil i anbefale? vente og så købe den nye model eller bare tage den gamle model nu? eller bare give det mere og købe en ny model nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan jeg få et lille tip.
  • #1   1. maj 2010 Hvad er forskellen på de to udover årgangen?

  • #2   1. maj 2010 her er scott scale 35 2010:

    Ramme: Scott Scale Carbon, CR1 teknologi / HMF NET, Custom CNC disc Dropout, Udskifteligt gearøje, SDS shock damping system - affjedring
    Forgaffel: Rock Shox Reba SL / Air Pop Loc fjernbetjening Lockout Reb. justerbar 100 mm travel, Styrfitting: Ritchey Pro 1 1 / 8 "semi integreret
    44/50mm, Bagskifter: Shimano SLX FD-M660 E-Type, Skiftegreb: SRAM X-9 Trigger justerbar clamp med matchmaker clamp, Brake Levers: Avid Elixir 5 Bremser: Avid Elixir 5 185 / F og 160 / R mm Rotor, Kranksæt: Shimano FC-M542 Scott Custom 2-piece design 44Ax32Ax22 T, Krank box: Shimano Cartridge shell 73mm & EStyr: Scott Hot Rod OS 31.8mm Flat / 620 mm 9 ° sving Scott lockon grips, Frempind: Scott Comp 4 Bolt / OS 31.8mm1-1 / 8 "/ 6 ° vinkel, Pedaler: Shimano PD-M520 clipless pedal, Sadelpind: Scott RC 03-60 34.9mm, SAdel: Scott Racing CROM skinner Nav (Front): Scott Pro Disc IT, Nav (Bag): DT Swiss 37 Disc IT, Kæde: Shimano CN-HG53, Kassette: SRAM PG-980 11-32 T legering edderkop, Eger: DT Swiss Champion sort 1.8mm, Fælge: DT Swiss 445d 32H / Black, Dæk: Schwalbe Rocket Ron 26 x 2.1 / 50EPI Kevlar Bead Performance serien. Vægt: 10,25 kg


Kommentér på:
kan jeg få et lille tip.

Annonce