{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.528 visninger | Oprettet:

Christian N
Christian N
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22

Racing Ralph, måske Nobby Nic? {{forumTopicSubject}}

Skal ha mig et par nye sutter. De skal bruges meget i skov, noget alm vej og en smule grus/jordvej.

Jeg har ikke tjek på hvad der findes derude, men jeg har været ret godt tilfreds med mine Rocket Runs, så jeg tænker Schwalbe er et godt bud.

På bikediscount.de har jeg funde Racing Ralph og Nobby Nics til ok gode priser.
Er der nogen med erfaring med disse dæk, der vil give dem en kommentar med på vejen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Spartling af huller i væg 205 kr.
  • Rengøring 750 kr.
  • Fjernelse af træstub 1.400 kr.
  • Fjerne træstamme 700 kr.
  • Bruser slangen er kommet løs for brus hovedet 500 kr.
  • Elektrikerhjælp til udskiftning lysdæmperkontakter til almindelig tænd/sluk kontakter 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Racing Ralph, måske Nobby Nic?
  • #1   6. maj 2010 det er nok de mest benyttede dæk og de bliver altid nævnt hver gang nogen spørg, så det er ikke noget dårligt bud

• #2   6. maj 2010 jeg har et sæt racing ralph til salg hvis det var noget.. sælges kun fordi jeg er gået over til continental

• #3   6. maj 2010 Ganske udmærkede dæk! Men når vi nu går sommeren i møde vil jeg anbefale Racing Ralph, Nobby Nic er mere et vinter/mudderdæk da knobberne er højere (mere rullemodstand på hårdt underlag), dog heller ikke fantastisk til dette.. Så Racing Ralph helt klart, det vil du ikke fortryde, de skulle være super hurtige, har kun prøvet dem i 29" og den oplevelse glemmer jeg aldrig smiley

• #4   6. maj 2010 Køb Racing Ralph nu, og så et sæt Nobby Nic til vinter smiley
    Har kørt med NN her i vinters og har været rigtig glad for dem, men vil blive træt af dem hvis jeg skulle køre med dem nu.. rullemodstanden er for stor på NN når sporet er tør og hård.

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22
    #5   6. maj 2010 Tak for de hurtige svar!

Det ser ud til Racing Ralph er en succes.

Michael: Jeg vil gerne ha med rød kant, da det kunne se noget så dejligt ud til resten af min cykel. Men mange tak for tilbudet..

• #6   6. maj 2010 Nu bruger jeg kun min cykel i skoven.
    jeg kørte med NN/NN sidste år og det var jeg meget glad for. og har nu bestilt et nyt sæt hjem.

Kommentér på:
Racing Ralph, måske Nobby Nic?

Annonce