{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

Hvilken cykelcomputer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Søger min første cykelcomputer og jeg har følgende krav til den:
Hastighed, distance, tid, kadence, pulsmåler osv..
Jeg har ikke behov for navigation og det der turn by turn navigation giver jeg ikke meget for. Det er stadig dårligere end en mobil..

Jeg bruger pt. både strava og endomondo, men mest endomondo.
Det er langt mere brugervenligt ift. strava som er lidt for teknisk osv. til min smag.

Jeg har kigger på wahoo elemnt bundle og garmin 520+ og 820.
Men hvilken er bedst?
Jeg kan ikke finde nogen steder at wahoo kan uploade data til endomondo, kun strava.. Garmin derimod kan godt gennem garmin connect...

Hvad skal jeg gå efter? Wahoo med bundle koster max 2200 og 820 med bundle er 2750 og 520+ med bundle er lige knap 3k..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken cykelcomputer?
  • #2   10. sep 2018 Jeg stod for et år siden og ville købe en cykel computer. Overvejede længe garmin edge 520, men endte med at gøre noget helt andet, købe en garmin fenix 5. Den kan det samme som 520, kan smide på styres hvis jeg ønsker en mere cykel computer fornemmelse, kan måle min puls hvis jeg ikke gider at bære brystbælte. Og sidst men ikke mindst, har det givet mig et mega fedt ur. Så ja jeg har ikke fortrudt det er eneste sekund

  • Bjarke  N
    Bjarke N Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #3   14. sep 2018 Jeg har en Wahoo Bolt og den virker upåklageligt... også med turn-by-turn.

    Der kan uploades til:
    RideWithGPS
    Training Peaks
    Dropbox
    Strava
    Taday's Plan
    Komoot
    PowerTraxx
    Cycling Analytics
    Web4Trainer
    SportTRacks
    MMF
    2PEAK

    Måske kan du importere træningsfilerne i endomonde direkte, når de er uploaded til din Dropbox.

    Wahoo pulsbælte er rigtigt godt og stabilt!!
    Skulle jeg gøre købet om, så ville jeg vælge den store Wahoo Elemnt, med den store skærm.


  • #4   18. sep 2018 Har kig på den store wahoo elemnt i et bundle på ebay. Koster 2080-2150 kr. virkelig billigt og tror også det er den vej jeg går smiley

Kommentér på:
Hvilken cykelcomputer?

Annonce