{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Hvorfor vælge en el-cykel? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley - Jeg har længe gået og overvejet at købe en elcykel, da jeg er træt af at tage offentlig transport rundt i Aarhus. Jeg føler dog ofte, at jeg møder folk, som mener at man er "doven", hvis man tager elcyklen, eller at det kun er for ældre mennesker.
Jeg vil helst ikke have, at folk ser mig på den måde....

Hvad er jeres erfaringer med stereotyper som det?

Og hvad fik jer til at vælge elcyklen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor vælge en el-cykel?
  • #1   17. sep 2018 En elcykel er dejlig nem og bekvem, og man kommer hurtigt rundt uden sved på panden. Jeg har i mange år kørt på scooter i byen, men skulle jeg vælge i dag så ville jeg til hver en tid tage en elcykel som transportmiddel.
    Så det er vel for den type som ikke vil møde op forpustet og svedig på arbejde om morgenen og så er det i den grad for folk med skavanker af en art, som gør at man ikke kan cykle tilsvarende på en alm. cykel.


  • #2   17. sep 2018 Dem der tager offentlig transport er mere doven, tror ikke der bliver set ned på en der pendler på en el-cykel.
    Nærmere hvis man bruger den sport mæssigt F.eks. MTb og racer smiley


  • #4   18. sep 2018 Har det på samme måde EVIL.
    Men som alternativ til bil eller scooter så er jeg på smiley


  • #5   19. sep 2018 Hvad er el? Giver det globale problemer at bruge el som drivkraft? Det er det der er spørgsmålet! Hvis vi er globalt selvforsynede med el nok så kan jeg ikke se noget problem i at bruge en el-drevet cykel.

  • #6   24. sep 2018 Henrik J - jeg går ud fra at du har en el-cykel? Er der noget som du synes kunne være bedre ved en el-cykel og hvad er du gladest for ved den?

  • #7   24. sep 2018 Jeg har ingen el-cykel selv, jeg reparerer bare rigtig mange på mit værksted smiley Og derfor taler med dem som har cyklerne.
    Jeg er selv i fasen skal/skal ikke, om at købe en el-cykel.
    De kendte mærker kører sindsygt godt og det er især som pendler cykel jeg syntes de er optimale.
    Jeg har en cykel klub også men der kunne jeg aldrig finde på at bruge en el-cykel, jeg ville føle mig "forkert" på den når de fleste andre kører uden motor. Har man en skavank af en art, eller trykker alderen er det selvfølgelig en helt anden snak, så er det jo bare fedt at de mennesker nu også har muligheden for lidt motion og frisk luft smiley


Kommentér på:
Hvorfor vælge en el-cykel?

Annonce