{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

El-cykel ideer {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens,

Jeg er ikke selv en el-cykel bruger (endnu), men jeg har gået og overvejet hvilke fede egenskaber cyklerne skulle have før jeg reelt kunne finde på at købe en.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at hører hvilke ideer i kunne have til hvad i enten syntes el-cykler mangler, eller hvilke specielle features (ud over motoren selvfølgelig) der fik jer til at købe jeres el-cykel, eller kunne få jer til at overveje at købe en!

ps.
Der findes ingen dumme svar her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El-cykel ideer
  • #1   23. sep 2018 Selve cyklernes egenskaber mangler egentlig ikke noget. Syntes nogle af de nye e-MTBs er rigtig fede.
    Så det der mangler for mig før jeg køber en, er at jeg ikke kan holde til at køre op af. Der kunne være alderdom/skader. Eller hvis jeg boede et sted med rigtige bjerge og der ikke var en lift, kunne det være fedt med en emtb til at tøffe op af bjerget.

    Mhs til en almindelig e cykel til den daglige pendling, så er argumentet lidt det samme - så længe jeg ikke har nogen problemer med at træde i pedalerne - hvorfor så søge assistance?


  • #2   23. sep 2018 Gå selv og er fristet. Ikke som erstatning for cyklen jeg kører ture på, men et transportmiddel.
    Når man har 15km på arbejde inden 7.00, kunne det være lækkert med en ekstra hånd når det blæser en halv pelikan lige i fjæset.


  • #3   23. sep 2018 Som transportmiddel er elcykler fantastisk, men gå efter et anerkendt mærke da de er en fornøjelse at køre på frem for en budget cykel.

  • #4   23. sep 2018 Cube 160 hybrid mtb er fed

    Motion ved højere hastighed= grund nok

    Mange der har prøvet dem, er positive

    Mange der ikke har, er negative
    (Ofte pga de ikke har råd til én selv;))


  • #5   24. sep 2018 jeg har en EL MTB på 4 år og er mega glad for den motion ja nu går det jo bare 25-27 km /t bor langt ude på landet og kørre ikke og gener de " langsome " cyklister i byen på cykelsti ! vi er en flok voksne der gukler en tyr hver onsdag i sommer halv år ! der var der 3 der snakkede om ham den dovne med el er er stoppet hun kunde ikke klare de ca 11 km/t de to andre har købt el og der er kommet nye til på el vi kør hygge tur og der er kaffe kage midt på turen ! ! mit råd er vil du ha el så tænk hvor vil du kør fast grund / smalle dæk grusvej - skovtur / breder dæk men med el bliver turene noget længrer så husk en kvalitets batteri der kan tåle at miste noget efekt efter nogle år ! jeg har handlet ved en lokal cykelhandler jeg har tilid til ( tør ikke net handel til en elcykel )

Kommentér på:
El-cykel ideer

Annonce