599 visninger
|
Oprettet:
cateye CC-RD-300W erfaring? {{forumTopicSubject}}
Hej Cg.
Jeg skal have mig en cykelcomputer. De eneste krav er sådan set at den skal vise fart og gennemsnits hastighed. Den skal være trådløs og kunne sidde på frempinden. Har fundet denne:
http://www.bikebuster.dk/detaljer/230127.html
Er der nogen som kender noget til den, er den pålidelig osv?
Venlig hilsen
Peter
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 2 Svar: 182
OG jeg overvejer at udskifte den, jeg har oplevet nogle sjove målinger på computeren , selvom jeg hele tiden har optimeret forbindelsen mellem computer og sender/censor.
Jeg har oplevet at jeg starter med at varme op og kører de første 10-15 min med en fart på 27 -28 km/t og gennemsnittet siger 21 på computeren, og det vel og mærket uden at jeg har holdt nogle steder, min gamle cateye computer virkede upåklageligt, måske det bare er mig som har fået et "mandags" eksemplar
Problemet er bare at de fleste leverer i noget kedeligt gråt eller sort, jeg vil have en hvid eller rød.....så er på udkig selv.....
Leif
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 73 Svar: 385
tak for dit input, det må jeg da vist lige tage til efterretning. Vil helst have en der er rimelig præcis, selvfølgelig. Synes eller designet og farven er fint på denne Cateye. Men ja - måske har bare et mandagseksemplar, det sker jo
Mvh Peter
cateye CC-RD-300W erfaring?