{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Ny eller brugt racer!? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil have anskaffet mig en racer.
Jeg har derfor fået sparet nogle penge sammen, og pt har jeg et budget på 7k.
Er der nogle der ligger inde med en nyere racer i det prisleje, eller kender en cykelhandler med et godt bud, så skriv endelig!

Forresten jeg vægter hjul og ramme højest, men jeg ser helst, at der minimum sidder 105 eller tilsvarende på.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny eller brugt racer!?
Kommentér på:
Ny eller brugt racer!?

Annonce