{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Feedback til Idé - 'Undgå at svede når du cykler' {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med et Innovations projekt på mit studie, har min studiegruppe og jeg lavet en kort film på 1 min., som vi meget gerne vil have noget respons på.

Projektet omhandler accessories til cykler, hvorfor denne idé blot er en af mange. Produktet henvender sig til dagligdagen til- og fra skole samt arbejde.

Hvis du vil bruge 1 minut på, at se videoen og besvare følgende spørgsmål, gør du en kæmpe forskel! smiley

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=_UHoPCkF3Wk

- 'Hvor meget ville du være villig til at betale for sådan et produkt'?

Svar muligheder:
(200-449) DKK
(450-699) DKK
(700-999) DKK
(1000-1249) DKK
(1250-1499) DKK
(1500-2000) DKK
(2000+) DKK

Håbefulde hilsner,
Studiegruppen//


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feedback til Idé - 'Undgå at svede når du cykler'
  • #1   19. nov 2018 Jeg forstår det ikke?
    Den opfindelse kan da ikke bruges til at undgå at svede, den kan kun fortælle dig at nu er pulsen høj og nu sveder du, så du må hellere sænke intensiteten. Men det behøver man da ikke sådan en opfindelse til at fortælle en? Det mærker man da helt automatisk, og man sænker da også helt automatisk intensiteten, hvis ens ønske er ikke at svede.
    Hvis du virkelig har et ønske om at svede mindre, så tag en panodil den sænker din kropstemperatur smiley
    Så selv hvis jeg fik penge for at modtage sådan en dims, så ville jeg ikke eje den.


  • #2   20. nov 2018 Hej Henrik,

    Appen er koblet til en E-cykel, som vil justere assistancen alt efter dine bruger-præferencer (Svede/ikke svede). Vores dataindsamling viste, at der er et stort behov for præcis, at kunne undgå en svedig ryg når man møder ind på arbejdet. Derfor denne idé smiley

    Personligt, cykler jeg til hverdag 10-20 km på en ældre racercykel til- og fra studie samt arbejde, hvor jeg dagligt oplever, at jeg bestemt ikke er den eneste, som står med sved på panden i lyskrydsene smiley

    Hvis du nu ikke vil have en Panodil hver morgen og har svært ved at holde igen med intensiteten eller mærke hvornår du begynder at svede, hvad tror du, at du ville betale for sådan et produkt? smiley


  • #4   20. nov 2018 Jeg ville ønske at ideen ikke opfordrede til at høre musik samtidig med at man cykler. Safety first.
    Bortset fra det syntes jeg at det er en sjov og genial ide.
    Måske til træning el.lign.
    Tænker de koster 499,- hvis appen er gratis.


  • #5   20. nov 2018 Jeg er godt klar over det vil give en smule mindre motion, men vil det ellers ikke være det samme, hvis man blot slog assistancen på elcyklen over på en af de højeste indstillinger konstant? Og har i undersøgt problemet med at komme til at svede for ejere af elcykler, eller er det generelt hos cyklister, for det er jo ikke relevant at tage almindelige cyklisters behov med i overvejelserne, hvis man skal eje en elcykel for at bruge produktet? smiley

  • #6   21. nov 2018 Hej Christian. Ja det kan du have ret i - vores dataindsamling viste dog, at de fleste vælger at cykle med musik i ørerne til daglig alligevel. Appen er gratis btw. Tak for din feedback! smiley

    __________

    Hej Simon. Det troede jeg også - efter vi har testet forskellige elcykler viser det sig, (for vores vedkommende) at der ikke var meget motion at hente med de højeste indstillinger konstant. Dataindsamlingen viste, at problemet med at svede stadig er en udfordring for ejere af elcykler - derfor idéen smiley Hvad tror du, at du ville du betale for sådan et produkt?


  • #7   21. nov 2018 Det er jo sundt at svede.....🙃

    Er det mig der har misforstået noget eller er det alvorligt ment?

    Altså ideen går ud på at det er nemmere at møde op på job eller skole og ikke være svedig?


  • #8   21. nov 2018 Hej Rasmus, tak for dit spørgsmål.

    Ja det er alvorligt ment smiley Der er utrolig mange, som sveder efter deres cykeltur til- og fra skole samt arbejde, som ser det som et stort problem.

    Idéen er i bund og grund et værktøj, så man stadig kan cykle og få sin daglige motion uden at skulle svede, da el-cyklens assistance/modstand justeres, ud fra den målte temperatur.


Kommentér på:
Feedback til Idé - 'Undgå at svede når du cykler'

Annonce