{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.735 visninger | Oprettet:

Nikolaj P
Nikolaj P
Tilmeldt:
31. jul 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Begyndercykel (Gepida 810) {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg vil gerne igang med at cykle igen efter mange års pause, da jeg var lille havde jeg en racercykel jeg fik og nu vil jeg efter ca. 10 år gerne igang igen..
Jeg vil dog ikke ofre ret meget på det, tænkte max omkring 4.000..
Har så kigget lidt på denne cykel
http://www.cykleronline.dk/Default.aspx?tabid=1206&&cid=65&sid=0&ProductID=699&Page=0

Der kan ses lidt mere om den her:
http://www.gepida.hu/index.php?m=product&bike_id=82

Er der nogen der kender den? og er den OK til prisen(3500 fragtfrit+200 til pedaler)?

MVH Nikolaj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begyndercykel (Gepida 810)
  • #1   4. jul 2010 Hej Nikolaj,

    Jeg har selv stået i samme situation for et par år siden. Der er mange cykler at vælge imellem, og man kan let få forkøbt sig i noget. Jeg købte en ny racer også til 5000 kr, og har været vanvittig glad for den. Jeg opgraderede den lidt hen ad vejen, og kørte ellers på den i små tre år.
    Jeg tror dog når jeg kigger tilbage at jeg ville have købt brugt dengang, havde jeg vist hvad jeg ved nu. Synes også at det er det generelle råd fra folk som har mere forstand på det end jeg. Se om ikke du har en i din omgangskreds som har forstand på cyklerne, og få vedkommende til at kigge dba.dk / gulgratis og hvad de ellers hedder igennem. Du kunne også selv finde cykler derinde og så linke til dem he, så plejer folk at kommenetere om det er noget lort eller det modsatte.
    Udover det kommer det selvfølgelig an på hvor meget / hvor langt du har tænkt dig at køre, er det småture ind imellem vil jeg mene en ny racer i den billigere ende er fin, men er det længere ture ville jeg vælge en brugt.

    Det var bare lige mine tanker.

    Peter


  • Nikolaj P
    Nikolaj P Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   4. jul 2010 Hej Peter
    Tak for det hurtige svar..
    Primært vil det være små ture.. 25-50km 1 gang om ugen, bare for at holde formen.. Jeg har også kigge lidt brugt, men er lidt mere hooked på en ny må jeg nok indrømme.. Men tror lige jeg slår et smut ind forbi DBA.dk og kigger lidt..
    Og hvis jeg finder noget smider jeg lige et link her i tråden smiley

    MVH Nikolaj


  • #3   4. jul 2010 køb brugt, ville jeg sige, der får du det dobbelte for de samme penge(;

  • tebrev
    tebrev Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 93
    #4   4. jul 2010 I den prisklasse ville jeg også anbefale brugt.

    Vil du have ny skal du op på det dobbelte.




Kommentér på:
Begyndercykel (Gepida 810)

Annonce