{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.020 visninger | Oprettet:

Philip P
Philip P
Tilmeldt:
7. jul 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25

Cube LTD Comp VS. Cube LTD Pro {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal have min en mtb der skal bruges til at køre på arbejde med hver dag plus nogle ture i skoven en gang i mellem smiley
Jeg får sat nogle smallere dæk med asfalt stribe på så den er lidt mere behagelig at køre på i byen, men det er selvfølgelig med knopper på i siderne så den kan bruges i skoven smiley

Jeg har så fundet frem til en Cube LTD Comp som jeg synes virker rigtig fed og hvor jeg synes at man får noget for pengene.

Jeg ved så bare ikke om jeg skal købe pro udgaven i steder for. Den eneste forskel jeg kan se på de to cykler er forgaflen:

Comp = Rock Shox Dart 3 100mm, PopLoc

Pro = Manitou Minute LTD 100mm, Air Assist, Remote-Lockout

Mit spørgsmål er så om det kan betale sig at give 700,- for Pro udgaven for at få den anden forgaffel ?

(Som i nok har gætter er jeg helt grøn inden for mtb)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube LTD Comp VS. Cube LTD Pro
  • #1   7. jul 2010 Ja det kan det!

  • Philip P
    Philip P Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #3   7. jul 2010 Super smiley Så bliver det Cube LTD Pro !

    Nu køre jeg rundt på en MBK Cheyenne som er 5 år gammel og efterhånden har udtjent sin værnepligt (for 3 år siden..), så nu vil jeg have en "rigtig" cykel smiley


  • Philip P
    Philip P Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #4   7. jul 2010 Så¨har jeg været nede hos cykelhandleren idag og fået prøvet forskellige stel størrelser, og valget faldt op en 18" model smiley

    Jeg har bare desværre først råd til den i næste måned, men min cykelhandler vil ringe og få en hjem så jeg har den først i næste måned smiley

    Jeg skal forøvrigt have den i hvid/blå farven da det er langt den fedeste synes jeg smiley


  • Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   10. aug 2010 Prøv at kikke hos bikebuster... de har tilbud på netop denne cykel lige pt smiley
    Jeg har selv lige bestilt en Cube LTD Pro til 6399,-


  • Philip P
    Philip P Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #6   10. aug 2010 Tak for tippet, men jeg har købt en Canyon smiley

Kommentér på:
Cube LTD Comp VS. Cube LTD Pro

Annonce