909 visninger
|
Oprettet:
Nogle erfaringer med Garmin Edge 500 {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg overvejer at købe den nye Garmin Edge 500 cykelcomputer, og vil derfor høre om nogen af jer har gjort jer erfaringer med den. Jeg har hørt at deres træningssoftwear på nettet er ringe men at der var noget andet jeg i stedet kunne anvende..
Tak på forhånd
VH Hans
mar 2010
Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 115
JA jeg har haft erfaringer med Garmin Edge 500. Jeg har haft den til rep hos garmin hele 2 gange. Den første blev ombyttet uden bøvl. Anden gang beholdt de den i en måned og leverede den tilbage med en softwareopdatering.
Problemet var ar den simpelthen "frøs" og totalt mistede forbindelsen til omverdenen.
Du skal være opmærksom på at hvis du køber én skal den straks opdateres via hjemmesiden.
Når dét er sagt er det genialt at køre med gps - især på MTB.
Webprogrammet GarminConnect, hvor man kan se sine egen og andres ruter er framragende.
Garmin Edge 500 kan anbefales.
Morten, Slagelse
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 9 Cykler: 3 Emner: 53 Svar: 427
har kørt med den i 2 mrd uden det mindste problem alt har virket til punkt og prikke og kan kun anbefale den.
den navigation er meget begrændset til en baner altså planlagte ruter men den virke dog ret fint på dem og jeg har sagtens kunne finde vej.
den trænings funktioner har jeg dog kun prøvet viatuel partner og det virker på mig ganske motiverende og godt.
jeg er fint tilfresh med deres hjemmeside garmin connect den bruger jeg og den lever fint op til mit behov.
har dog selv skiftet til 705 men kun pga. dens bedre navigation
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 19
håber nogen kan hjælpe med hvad jeg skal gøre
Nogle erfaringer med Garmin Edge 500