{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.514 visninger | Oprettet:

Christian L
Christian L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Køb af one speed cykel {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået den idé, at jeg vil have mig en one speed cykel til kørsel i København. Jeg cykler ca. 18 km 5 gange om ugen, og da det er første gang i lang tid, at jeg køber en cykel, vil jeg godt høre hvad folk kan anbefale.

Har selv set på tre cykler:
Viva Bellissimo:
(link fjernet)

Viva Pista:
(link fjernet)

Centurion:
(link fjernet)

Umiddelbart tiltaler Viva Bellissimo mig mest. Er dog lidt bekymret for den lave pris, da jeg er bange for, at det ikke er en ordentlig cykel jeg så får.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af one speed cykel
  • #1   21. jul 2010 Når du kører så langt og endda inde i kbh, hvor for i alverden vil du så have en 1-gears?????? Det giver jo absolut ingen mening, med mindre du bevist bare vil gøre det hårdere, langsommere og mindst muligt effektivt for dig selv.

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2010

#2   21. jul 2010 Havde hørt at de skulle være gode til kørsel i københavn.
    Har du ellers nogle andre anbefalinger? Min viden inden for cykler er meget begrænset, så alt hjælp er påskønnet.

• #3   21. jul 2010 Kommer også an på hvad man er til?

Personligt er jeg mest til single speed, kan slet ikke se hvad man skal med alle de gear, så hellere et gear du kører godt i hele vejen, på min brors racer ligger jeg og skifter mellem 2gear hele tiden fordi det enten er for hårdt eller blødt der mangler lige det gear midt imellem smiley

• #4   21. jul 2010 Havde helt klart taget en Viva Pista af dem du linker, men du skal lige huske på at der ikke er friløb på så det er nok en dårlig idé at ligge ud med at race igennem indre KBH på den smiley hehe

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2010

#5   21. jul 2010 Havde tænkt mig at få monteret friløb på den, hvis det var den jeg skulle købe.

Men er den virkelig værd at give 2000 kr. mere for og i givet fald hvorfor?

• #6   21. jul 2010 Altså det var nu for at få en med fixed gear smiley har slet ikke rigtigt kigget på prisen smiley

Kommentér på:
Køb af one speed cykel

Annonce