{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Fully ramme {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke særlig mange penge, mere. Og ville gerne har en fully ramme at bygge på. Hsr kigget på en S-Work epic fra 04, dengang var det cremé de lá cremé, ved jeg. men er det håbløst forældet i dag eller hvordan med det. ?? håber der sider nogle kloge hoveder der ude der har godt styr på det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fully ramme
  • #1   22. jul 2010 epic'en slås med mange børne problemer i mange år, og det er faktisk først i 2010 de fik rigtigt styr på den, til den grad hvor man kunne sige at brain og bagdæmper var pålidelige og spillede perfekt sammen.

    Den gamle epic bygger på horst linket, ligesom den også gør idag, geo og ramme er "bare" lidt anderledes. hvis rammen er i god stand, og dæmperne fungerer godt, så synes jeg godt at du kan tage springet.


  • #2   22. jul 2010 Der er defekt brain på cyklen. det er aboslut ikke hovedet formåelet med den at den skal fungere. Den skal have bedre affjedring når jeg smadre rundt på bakker, sten og røder i bunden.
    Mine penge rækker ikke så langt og har lidt på fornemmlsen jeg får mere for pengene ved at købe en gammel rigtig god ramme end en ny knap så god.
    Mit primære spørgsmål går mere på geomatrien i rammen samt funktion hvis vi tager udgangpunkt i dæmperen ellers dæmper som den skal smiley

    Nogen der ved hvilken forgaffel man brude gå efter på sådan en ramme ??

    Ellers mange tak for hjælpen :o)
    /Marco


  • #3   22. jul 2010 "Mine penge rækker ikke så langt og har lidt på fornemmlsen jeg får mere for pengene ved at købe en gammel rigtig god ramme end en ny knap så god."

    Hmm ... det kommer an på så meget. Hvad skal du give for den Epic 04 ramme? Den skal sandsynligvis både have nye lejer all-over og serviceret dæmper, altså yderligere udgifter end blot indkøb af rammen,


  • #4   22. jul 2010 Den er ny seviceret på stød dæmper for og bag samt der er nye lejre med i.
    Der sider endvidere end Thomson/Thomsen, kan jg ikke lige huske, saddelping på, og ChrisKing ved forgaffel. 4500 er prisen..
    Ved bare heller ikke om cyklen kommer til sin ret.
    Har xtr forskifter, som forresten også sidder på ramme og ellers fuld xt sæt, dog med Avid Elexir 5 bremser.


Kommentér på:
Fully ramme

Annonce