{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Køb af EL MTB {{forumTopicSubject}}

Goddag Nytårsforsætte
Køb af en EL MTB (sniger mig en gang i mellem afsted på MC på øde MTB spor) Nå skal ha fundet en ordenlig model med gode bremser og kraftig motor jeg er + 70 år vejer kg110 og er ca 190 cm høj. Vil bruge bilen til transport til det midtjydske eller til Rebil men vil gerne kunne kører en tur i Marselisskoven frem og tilbage når batteriet er fuldt opladet.. Jeg har dårlig hjerte og derfor ikke længere så mange kræfter at jeg magter en uden el. er nu også lidt skræmt at de bratte op og nedkørsler jeg har fundet omkring Dyrehaven. Tog en tur på MCen en tidlig morgen gisp og grin da det gik godt. Vi mangler sg singel track spor til MC her i DK. Nå tilbage til emnet. Den billigste jeg har kunnet finder er på tilbud ved T Hansen til kr 7000 Elcykel Benelli ALPAN MTB 27,5" 27g 48cm 2018 hvad siger I andre er Benelli for ringe? skal jeg betale mere et godt tilbud modtages gerne på en ny, dækkene skal være så brede at jeg kan kører på stranden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af EL MTB
  • #1   1. jan 2019 Hvis du kun vil køre alm. skovstier og grusveje ud over det landevej som det bliver til, så kan du måske godt klare dig med en Thansen E-Mtb.
    Hvis du deridmod vil køre rigtige MTB spor som inbefatter mere krævende elementer ville jeg bruge væsentligt flere penge, det kræver selvfølgelig at dette er en mulighed smiley

    En E-MTB som denne til en tilbudspris på 25000 inkl. fragt kan slet ikke sammenlignes med en Thansen cykel. Men prisen er jo så også en anden

    https://www.westbrookcycles.co.uk/scott-e-spark-730-full-suspension-electric-mountain-bike-2018-p330577


  • #2   1. jan 2019 mht til e-mtb på nuværende tidspunkt. Tror jeg pris hænger stærkt sammen med kvalitet.
    Har ikke selv prøvet nogen El-cykler. Men synes det er en perfekt mulighed for personer med helbredsmæssige udfordringer.


  • #4   11. feb 2019 jeg har en focus EL MTB ! den har en firnuftig stor batteri og kan klare ca 90 km med lav hjælp jeg vejer over 120 kg og nyder en forsigtig tur i skoven ! tror også en Beneli har for lidt batteri til dig ! det er jo ikke meget ved hvis du ikke kan klare de ture du gerne vil ! ! men bare rolig det er ikke en MC man skal selv gøre lidt arbejde ! ! mit råd er find en GOD cykelhandler du har tillid til og prøv en fornuftig cykel ! ! eller har du mod til det køb måske i tyskland ! !

Kommentér på:
Køb af EL MTB

Annonce