{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.251 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af ny avenue cykel {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt to avenue modeller til tilbud fra cykelexperten.dk, men jeg har desværre ikke ret megen forstand på specifikationerne og derved håber nogen kan hjælpe mig her, samt hvilken en jeg burde vælge..

Første cykel: http://www.cykelexperten.dk/avenue-broadway-limited-alfine-disc-p-2175.html

Anden cykel: (link fjernet)

Samt undrer jeg mig over hvorfor denne cykel koster 500 kroner mindre, da den er den samme som første cykel: (link fjernet)

Ethvert svar vil være velkommen, da jeg regner med at bestille et af dem snart. Dog undrer jeg mig over hvorfor de er faldet så megen i pris, og næsten koster det samme som de billigere modeller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af ny avenue cykel
  • #2   4. aug 2010 Ved det ikke men jeg faldt over denne sætning:
    "Nyhed: Fuldstændig magen til de kommende 2010 modeller. Aluminiumsforgaffel som gør cyklen 1,3 kg lettere."

    Hold da op en tung forgaffel der ellers sidder på!!


  • #3   4. aug 2010 Synes alle cyklerne er et godt valg, kører selv avenue, og det kan varmt anbefales, på trods af mange er så, negative, over de er lidt tunge men de os bare holde til nogle tæsk! og prøv at se om der skulle være en med 105 bagskifter, og 2 klingerforan. (105 bagskifter er væsentligt bedre end tiagra,) og du vil blive rigtigt glad for du har valgt en med 2 klinger foran senere


  • jonas r
    jonas r Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   4. aug 2010 Rigtig fed cykel uanset hvad for en du vælger.
    Men du skal sku passe på den, fik lige stjålet min helt sprit nye avenue cykel igår aftes. det er guf for cykeltyvene.


Kommentér på:
Hjælp til valg af ny avenue cykel

Annonce