{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.670 visninger | Oprettet:

Bianchi Vs. Trek {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er ude og kigge på ny cykel til lidt hyggeræs (min første racercykel)

Jeg vakler mellem denne:

Bianchi Via Nirone 7 C2C Ultegra/105 Mix 2009
http://www.suhr-cykler.dk/bianchi-via-nirone-7-c2c-ultegra105-mix-2009-p-180.html?osCsid=2878bf867cae8a566a66e0a0d7a6d036

Og denne:
Trek 2.3 2010
(link fjernet)

Umiddelbart tiltaler Ultegra-komponenterne mig på Bianchi'en og designmæssigt er den også "flottest" (men det skal det jo ikke komme an på)

Endvidere har Bianchi'en carbooooing-baggaffel - hvilket Trek'en ikke har.

Jeg har som sagt ikke kørt på landevej før, men har været spinninginstruktør det sidste års tid, så jeg har en ide om hvilken en vej pedalerne skal drejes for at komme fremad

Jeg vejer 72kg til mine 184kg hvis det har noget at sige for valget af cykel..

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Jesper Jensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bianchi Vs. Trek
  • #1   10. aug 2010 ...184cm naturligvis smiley

• L. M
    L. M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 1
    #2   10. aug 2010 Hey
    Kender ikke ret meget til cykler for at sige det som det er. Men for en del år siden købte jeg en Bianchi, og det er en fantastisk cykel og jeg har helt sikkert ikke fortrudt at jeg købe den smiley

• #3   10. aug 2010 Jeg ville vælge Bianchien - Bedre komponenter.

• #4   10. aug 2010 Har selv en Bianchi og det køb har jeg aldrig fortrudt! Og Trek er der sq også så mange der kører på efterhånden. smiley

• #5   10. aug 2010 Bianchien klart, rigtig dejlig cykel

• #6   10. aug 2010 .... Bianchi !!
    Super godt cykel mærke.!! Køre selv på en Infinito Ramme.

• #7   11. aug 2010 Cool - tusind tak for jeres svar..

Hvad ud over pedaler, flaskeholder og hjelm mangler jeg? (har sådan en "skaterhjelm" som jeg bruger når jeg cykler med mine unger i cykeltrailer, men den er sku for fesen hvis man kommer blæsende med 40-50km/t smiley )

har masser af tøj fra mit spinning, men formoder at en vindtæt jakke ville være at foretrække nu hvor jeg kommer ud i den friske luft?

Jeg påtænker i øvrigt at købe en Garmin cykelholder til mit Garmin XT310 pulsur - er det ikke overkill at købe en kadancemåler ?

• #8   11. aug 2010 Overkill og overkill smiley Det kommer an på om du har noget at bruge målingerne til? Mange kører rundt og måler kadancen uden rigtigt at vide hvorfor smiley

Handsker er et "must", og et par kvali-cykelbukser skal du nok også have, hvis ikke du har et par i forvejen.

• #9   11. aug 2010 Har Bianchien, Det er en udemærket racer til prisen. Har selv kørt 15000 km. på min, og den er nu min vinterracer. Det eneste du skal være klar over er at den er MEGET komfortabel (blød), lige rigelig, hvis du har tænkt at, at bruge den til feks. licensløb.
    C2C modellen er konstrukeret til lange ture, deraf også navnet.
    Den har lidt længere akselafstand, end en "rigtig" racer, hvilken giver en mere rolig/død cykel. Håber at du forstår hvad jeg mener.

• #10   11. aug 2010 Peter>Har 3 par cykelshorts - nogle Giodana, Gore og så et 3.mærke jeg ikke lige kan huske - de gør opgaven fint til spinning - så det gør de formentligt også her.

Dropper Kadance til jeg får behovet (WHAT er jeg ved at lure mine behov)

Zeeberg>Det gør den vel også mere behagelig at trille på?

• #11   11. aug 2010 Ja, der er rigtigt.
    Kadancemåler er mere vigtig i starten, end senere...
    Det er vigtigt i starten at lære at køre med den rigtige..høje kadance, senere kan man mærke at man kører den rigtige kadance.

Kommentér på:
Bianchi Vs. Trek

Annonce