{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.820 visninger | Oprettet:

Trendy cykelhjelm {{forumTopicSubject}}

Hej cykel-entusiaster;-)
Jeg er desværre ikke så seriøs som størstedelen af jer i dette forum..men jeg eftersøger en "trendy" og sikker cykelhjelm til voksne...det sku' så være mig?, så jeg kan være et godt og "usårligt" forbillede for min baby søn;-) Men jeg er jo, som mange useriøse dame-shopper-cyklister i bybilledet (og faktisk også en stor bestanddel mænd), ret forfængelig når det kommer til hovedbeklædningen;-) Så er der nogle herinde der kender en forhandler, måske en online shop med trendy'e (gerne sjove eller anderledes.. eller blot ensfarvede) cykelhjelme? MVH Tine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trendy cykelhjelm
  • #1   3. mar 2007 Hej Tine.
    Du kan kigge på ChainReactionCycles.com, her er et direkte link til deres hjelme: http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=225
    Det ligger dog i UK, men de sender til hele verdenen så det er ikke et problem. Det er et rigtig godt sted at handle, har selv købt en del ting der efterhånden, ingen problemer overhovedet.

    - Stefan


  • #2   3. mar 2007 Mikkel: Den er rigtig fin...passer fint til grydeklippet og hårfarven...den blender faktisk hår og låg godt sammen;-)
    Stefan: Jamn d r jo rent hjelme himmelen! Nu opstår et nyt dillemma ligefrem - det er ski svært at vælge! Men skal nok stoppe tråden her...hehe..det blir vist min egen hovedpine;-)

    Tusind tak for svarene - jeg har rigeligt udvalg nu (jeg har på fornemmeren at der ikke findes en med den engelske ligestillet butik i DK..d ville jo være optimalt) - tak for svarene og go' vind;-)


  • #3   4. mar 2007 jah helt sikkert en fin hjelm - den er oz skrevet på ønskelisten...sammen med alle de andre;-)

Kommentér på:
Trendy cykelhjelm

Annonce