{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.994 visninger | Oprettet:

Ideal In-tempo :) {{forumTopicSubject}}

Hej CG.
Jeg og 2 kammerater har lige købt cykler. Vi er helt ny på cykelmarkedet - og vil derfor gerne høre hvordan og hvorledes med de cykler, om det tror de er noget værd, eller at det er de dummeste 5700 vi har smidt længe smiley .

Cyklen er en Intempo fra Ideal, altså den billigste model de har.
http://www.cykelgear.dk/cykler/racer/ideal-intempo-racercykel

Der kan ses nærmere specifikationer smiley

På forhånd tak!
mvh.
Simon Josefsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideal In-tempo :)
  • #1   16. aug 2010 Ja I skulle have smidt pengene efter Folkekirkens Nødhjælp.

• #2   16. aug 2010 Tak, idiot..

• #3   16. aug 2010 Jeg er bare ærlig.

Til den pris kunne du opstøve en cykel med 105 serien.

Så hvis du har planer om at bruge den til træning/motion osv....så skal du bare være indstillet på at der skal smides flere penge på bordet

Gi' den gas
    Jakob

• Philip P
    Philip P Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #4   16. aug 2010 Simon J : Tal pænt! du spurgte jo om det var de dummeste 5700,- i har brugt længe, og det er det jo så. hvis du ikke kan tåle at få det at vide så lad være med at spørge !

Men ja, men kunne nok have fundet noget bedre til den pris hvis man evt. er villig til at købe brugt

• #5   16. aug 2010 Phillip,

selv fra ny kan der findes bedre til den pris.....det er bare at tage ud og kigge på de tilbud der står hos forskellige forhandlere.

Gi' den gas
    Jakob

• #6   16. aug 2010 Tak for svarene, så kan man bruge det til noget.
    @ Jakob: Et svar i første omgang ville være noget mere velset, end et flabet svar som det du kom med smiley Men tak for det du er kommet med efterfølgende!

@ Philip: Jeg kan godt tåle at få det at vide, ellers havde jeg ikke spurgt smiley .
    Det er helt iorden at være ærlig, og fortælle at det ikke er det bedste køb man kunne foretage sig, men der er ingen grund til at være næsvis smiley

Tak for det hele !

• #7   16. aug 2010 Tager intet personligt.

Men du havde været lige så godt tjent med en X-zite fra T-Svansen til 2.995kr.

Gi' den gas
    Jakob

• #8   16. aug 2010 tillader mig lige at gå de andre lidt imod.

det er ikke det bedte køb til prisen, kunne sagtens være fundet bedre.

men som helt grøn på cykelmarkedet er cyklen ganske fin til motionsture, kan ikke forestille mig at i starter med at køre 100km 3/4 gange om ugen og derfor er cyklen ok.

Mange der skriver herinde skriver altid, køb en brugt så får du en bedre cykel, NEJ det gør man ikke selvfølgelig kan man en gang i mellem finde en super handel, men ofte køber man en brugt cykel til måske 5000 og så har den kørt 10000km altså er hjul, bremser, kæde, krans osv og så bruger man hurtigt nolge penge på at få den iorden, men cyklen er jo stadig brugt og har kørt langt. Derfor er det ikke altid lykken at købe brugt.

Så hvis man er helt grøn nybegynder og bare vil ud og trille nogle småture engang imellem er cyklen helt udemærket til formålet.

Kommentér på:
Ideal In-tempo :)

Annonce