{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.439 visninger | Oprettet:

Canyon's ramme str. guide??????? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen der ved noget om ramme str. på canyon cykler?

Var hos Heino Cykler for at kigge på en TT/tri cykel og fik at vide at jeg skulle have en str. L.

På canyon's hjemmeside hvor man kan taste sin krops str. ind siger de at jeg skal have en str. XS hvis jeg vælger en aluramme og str S hvis det er den TT/tri cykel med carbon ramme.

hvad skal jeg stole på?

Jeg er 183 cm høj.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon's ramme str. guide???????
  • #1   30. aug 2010 øhh nå ja...

    Er Canyon cykler i det hele taget gode cykler... eller findes der bedre alternativer til de priser?


  • #2   30. aug 2010 canyon cykler er nok det bedste man får til den pris man ønsker at give,, med en højde på 183 så er en xs for lille sikker på du har indtastet rigtigt i deres guide, hvad er din skridtlængde den er med til at afgøre hvilken str cykel man skal have

  • #4   30. aug 2010 Har lige modtaget min canyon xc nerve 7.0 i dag... ALLE pengene værd! eller... har ikke kørt på den endnu.. men bare cyklen i sig selv er jo en sand fornøjelse.. smiley

  • #5   30. aug 2010 ok tak for jeres hurtige svar allesammen.

    Her er hvad jeg har "tastet" ind:

    højde 183
    skridtlængde 83
    torso 69
    armlængde 71
    vægt 92

    med mindre jeg gør noget forkert ved den indtastning så vil canyons perfect positioning system stadig have at jeg skal køre på en XS... muligt jeg gør noget forkert.

    Men large lyder nok rigtigt smiley


  • #6   30. aug 2010 Hej Søren!
    Jeg kender ikke så meget til deres tri cykler, men jeg har en Canyon CF 8.0 mountainbike som jeg er MEGET glad for.

    Jeg er selv 1.80 cm. høj og ellers med ca. samme mål som dig, dog 75 kg smiley
    Jeg har en str. M. Jeg prøvede en str. L i deres showroom i Randers og den var ALT for stor. Du skal i hvert fald være 190< før du skal have en str. L når vi snakker CF-modellen.

    Ellers så ring til dem og få lidt kyndig råd og vejledning. De ved sgu godt hvad de laver. Tip top service og fuck en lækker cykel.

    Ellers så skriv, hvis der er noget du vil vide. Jeg har haft min bike i 2½ måned og er super glad for den og positivt overrasker. Canyon er virkelig value for money


  • #7   30. aug 2010 I skal lige være opmærksomme på at det er en trial cykel han kigger på
    jeg er ikke klar over om der gælder andre str. end på racer og mtb ?


Kommentér på:
Canyon's ramme str. guide???????

Annonce