{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.479 visninger | Oprettet:

Er Avenue et godt mærke? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom ind i en Jupiter-cykler for at se hvad de havde at byde på.

De har selvfølgelig ikke Avenue som jeg egentlig var på udkig efter. Den glade sælger fortalte mig at Avenue har et fedt design, men at kvalitetet halter gevaldigt. Er der nogen herinde som kan bekræfte eller afkræfte dette?

Jeg leder efter noget med indvendigt gear som jeg kan bruge her til vinter, så hvis du har set et godt tilbud, så sig endelig til (også selv om det skulle være et andet mærke end Avenue)

Mvh. Jon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er Avenue et godt mærke?
  • #1   3. sep 2010 Fede cykler, men man betaler for design.. Det er fint hvis det er det man vil have, men det er ikke svært at finde hurtigere cykler- biliigere.

• #2   3. sep 2010 Den er fed nok design, som man betaler en del for. De vejer meget. Synes ikke de holder særlig godt, malingen skaller nogle steder, og der er lidt rust her og der. Den er kun 1 år og har altid stået inden for når den ikke har været brugt.

• #3   3. sep 2010 Det er KUN design der er noget værd!!!
    Køb heller en Kildemoes, eller Centurion!!
    (Stærkt anbefales! )

• #4   3. sep 2010 JF

Det er lige netop disse ord jeg har hørt. Er det dig som er Jupiter-forhandler i Høje Taastrup? smiley

Problemet er bare "at det er for en gangs skyld" ikke er er pengene som er problemet. Men det skal være en cykel som holder. Denne investering skal holde til at blive "BRUGT" i minimum 5 år uden brok, så hvis Avenue ikke kan det, så bliver det noget andet.... Men gud hvor har Avenue et fedt design

• #5   3. sep 2010 Jeg holder med JF, og nej jeg arbejder ikke ved JUHUpeter, men i en anden butik som HAR Avenue.

Batavus CS deluxe kan anbefales, solid og stærk cykel.

Lige en tillægs information, det er lige meget om cyklen står indenfor når ikke den bruges, hvis cyklen f.eks. er fyldt med salt, så ruster den lige meget hvad. Vask og vedligehold din cykel, så holder den længe...

• #6   3. sep 2010 hvis penge ikke er et problem s kig evt. på koga cyklerne.
    men sørg for guds skyld at få en uden deres dynamo fis.

eller kunne en Batavus cs deluxe også være fin. men sørg for at få smurt krankboxen op, da mange af den mangler fedt og begynder at knage..

• #7   4. sep 2010 en fra min klasse har en Avenue, og ja den var fed, men et halvt år efter havde der virkelig været alt galt. alt knagede derpå:S Nu er den smidt ud,efter 3 år. Tag hellere et kig på Principia´s modeller som er super kvalitet, og minder en del om avenue, efter min mening:
    (link fjernet)

• #8   4. sep 2010 fedt design men tunge som bare fanden og dårlig at accelere hurtig på når du står op det er jo også bare en bycykel med lidt racer præget design .

• #9   4. sep 2010 Hmm, altså jeg har en avenue, den virker altid bare, og jeg har ladet mig fortælle at det med lakken kun var et problem med de første avenue,men ja de er ikke lette men de er ikke rigtigt tungere end andre citybike, og der er jo en grund til de er så tunge, når de har skivebremser eller rulle vejer jo en del, og de har stærke hjul, når jeg lige skal hurtigt frem kørere jeg tit igennem skoven og op og ned af fortovs kanter og mine fælge er overhovedet ikke det mindste skæve, Dækkene vejer også godt til men de er altså os super kvalitet, førhen punkteret jeg hver uge, men da jeg så fik min avenue er jeg ikke punkteret i 2 år 7-9-13.

Tja man betaler nok lidt for design, men altså, sådan er det jo med det meste, fjernsyn, computere, huse, møbler, biler ovs, design koster bare, men på den anden side er det os fedt at kørere på en cykel folk vender sig om efter..

Se min avenue eks

Kommentér på:
Er Avenue et godt mærke?

Annonce