3.479 visninger
|
Oprettet:
Er Avenue et godt mærke? {{forumTopicSubject}}
Jeg kom ind i en Jupiter-cykler for at se hvad de havde at byde på.
De har selvfølgelig ikke Avenue som jeg egentlig var på udkig efter. Den glade sælger fortalte mig at Avenue har et fedt design, men at kvalitetet halter gevaldigt. Er der nogen herinde som kan bekræfte eller afkræfte dette?
Jeg leder efter noget med indvendigt gear som jeg kan bruge her til vinter, så hvis du har set et godt tilbud, så sig endelig til (også selv om det skulle være et andet mærke end Avenue)
Mvh. Jon
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 11 Svar: 338
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Cykler: 6 Emner: 4 Svar: 72
Køb heller en Kildemoes, eller Centurion!!
(Stærkt anbefales! )
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 33 Svar: 241
Det er lige netop disse ord jeg har hørt. Er det dig som er Jupiter-forhandler i Høje Taastrup?
Problemet er bare "at det er for en gangs skyld" ikke er er pengene som er problemet. Men det skal være en cykel som holder. Denne investering skal holde til at blive "BRUGT" i minimum 5 år uden brok, så hvis Avenue ikke kan det, så bliver det noget andet.... Men gud hvor har Avenue et fedt design
nov 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 28 Svar: 750
Batavus CS deluxe kan anbefales, solid og stærk cykel.
Lige en tillægs information, det er lige meget om cyklen står indenfor når ikke den bruges, hvis cyklen f.eks. er fyldt med salt, så ruster den lige meget hvad. Vask og vedligehold din cykel, så holder den længe...
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Cykler: 5 Svar: 56
men sørg for guds skyld at få en uden deres dynamo fis.
eller kunne en Batavus cs deluxe også være fin. men sørg for at få smurt krankboxen op, da mange af den mangler fedt og begynder at knage..
apr 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Cykler: 6 Emner: 136 Svar: 1.275
(link fjernet)
jun 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 6 Svar: 39
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 7 Cykler: 6 Emner: 47 Svar: 98
Tja man betaler nok lidt for design, men altså, sådan er det jo med det meste, fjernsyn, computere, huse, møbler, biler ovs, design koster bare, men på den anden side er det os fedt at kørere på en cykel folk vender sig om efter..
Se min avenue eks
Er Avenue et godt mærke?