{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

valg af cykel, stor tvivl {{forumTopicSubject}}

jeg står i den situatil at jeg slet ikke kan bestemme mig for hvad jeg skla have, der er SÅ mage bud omkring 11-15000kr

scott scale 35
cube gtc pro
Merida Carbon FLX 800-Disc
giant txc 0

jeg kigger ikke rigtig på udstyr, da det kan skiftes det meste, men derimod, vil jeg prioritere stel stivhed

er SÅ meget i tvivl

er der nogen i vil UDELUKKE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af cykel, stor tvivl
  • #1   5. sep 2010 Der er ikke så meget at tænke...

    Du skal vælge mellem Scott Scale 35 eller Giant XTC Advanced 3 begge har stive carbon rammer, Gianten har dog bedre kranksæt og forgaffel, så jeg vil vælge Giant. Begge koster kr.15.000,-

    Den Giant du nævner er en alu ramme, hellere en carbon...

    Cube skal du nok holde der væk fra når de drejer sig om carbon, har hørt at der er problemer med samlingen ved kranksættet, de knækker.

    Merida kender jeg ikke så meget til.

    Jeg vil helt klart vælge Giant XTC Advanced 3 til den pris!


  • #2   5. sep 2010 Formoder også at merida er ganske fint, det er i hvert fald det mærke, som det danske mtb landshold kører på, har jeg fået at vide:)

  • #3   5. sep 2010 Jose Antonio Hermida vandt VM i XC i går på en Merida ... smiley

  • Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #4   5. sep 2010 Hos Bikebuster står scale 35 til 15000 kr, men de har harft dem på tilbud til 13500 kr, jeg fik de 1500 kr i rabat uden problemer, selvom tilbudet ikk kørte mere

  • #5   5. sep 2010 Prøv at kigge på www.Canyon.com

    Kanon cykler med meget bedre udstyr til billige penge! Og det der er sku nogle lækre rammer!

    De har et outlet hvor de sælger billige cykler ..


  • #6   6. sep 2010 skal du forrest i feltet skal der stå Principia på stellet:
    (link fjernet)
    gearene er måske ikke noget at prale af til den pris, men stellet rykker bare


Kommentér på:
valg af cykel, stor tvivl

Annonce